ردمی ۹ یک قدم به معرفی نزدیک تر شد

ردمی ۹ یک دستگاه اقتصادی محبوب از این زیربرند جدیدا مستقل شده شیائومی خواهد بود. حدودا یک ماه پیش بود که Redmi 9 با دوربین چهارگانه در واقعیت دیده شد. حالا با دیده شدن این دستگاه در وب سایت شیائومی باید گفت ردمی ۹ یک قدم به معرفی نزدیک تر شد.

ردمی ۹

ردمی ۹ به تازگی در صفحه صدور گواهینامه RF جهانی Xiaomi ظاهر شده و تأیید کرد که این تلفن وجود دارد. شماره مدل آن M2004J19G است و این عدد در دسته ای از دستگاه هایی که اخیراً توسط 3C نیز گواهی شده اند، مشاهده شد.

این گواهینامه ها چیزهای زیادی نشان نمی دهند. یک مدل مرتبط M2004J19C با یک شارژر 10W در 3C درج شده است، هر چند که این یک کاهش عجیب در مشخصات است چرا که نه تنها Redmi 8 بلکه نسخه ارزان تر 8A از شارژ 18W پشتیبانی می کنند.

ردمی ۹

به هر حال این تلفن ها از نوع 4G خواهند بود که احتمالاً جای تعجب ندارد. لو رفتن قبلی اطلاعات عکسی از دوربین چهارگانه در پشت گوشی نشان می داد که گفته می شود شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو به همراه سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است.

انتظار می رود Redmi 9 با صفحه نمایش 6.6 اینچی نسبتا بزرگ همراه باشد و از چیپست Helio G70 استفاده کند.

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۷۰ (Helio G70) رسما معرفی شد

برای دیگر مشخصات از قبل اینطور حدس می‌زنیم که نسخه پایه این گوشی با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و دوربین سلفی نیز حداقل رزولوشن ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت.

به هر حال زمان زیادی به معرفی این گوشی باقی نمانده و احتمالا بازه قیمتی زیر ۱۵۰ دلار احتمالی آن می‌تواند نویددهنده یک محصول عالی برای سال 2020 شیائومی باشد.

نظر شما چیست؟ شما منتظر ردمی ۹ هستید؟

نوشته ردمی ۹ یک قدم به معرفی نزدیک تر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.