ال جی استایلوس ۶ را ببینید

خانواده میان رده ال جی Stylus را به یاد دارید؟ خب به نظر می رسد که که یک عضو جدید از این خانواده در راه است. LG Stylus 6 می تواند طراحی جالبی داشته باشد که اگر در رده قیمتی مناسبی عرضه شود جذاب‌تر خواهد شد. بیاید با هم ال جی استایلوس ۶ را ببینیم.

ال جی استایلوس ۶

حداقل چند مورد درباره سری LG Stylo وجود دارد که مصرف کنندگان را هیجان زده می کند. اول، این گوشی مقرون به صرفه است و اگرچه مشخصات گل سرسبدی را ندارد، اما دارای قلم است. برخی آن را “گلکسی نوت فقیر” می دانند. با ال جی استایلو 5 تقریبا یک ساله، جانشین آن در رندر ارسال شده توسط ایوان بلس ظاهر شده است. در حالی که Blass هیچ مشخصاتی را عرضه نکرده است، رندرهای آن تغییرات جالبی را نشان می دهد.

ال جی استایلوس ۶

این ال جی استایلوس ۶ است که شاید در برخی بازارها با نام استیلو ۶ (Stylo 6) هم شناخته شود. رنگ گرادایناتی آن و نمایشگر با نسبت تصویر کشیده و حاشیه نمایشگر کم از جمله مشخصات اکثر موبایل های این روزهاست و خب استایلوس ۶ هم آن ها را ارایه می کند.

یک تفاوت جالب را می توان در لبه پایین دید، جایی که طراحی بلندگو در کنار قلم (که درون دستگاه قرار می گیرد، همانند نسل های قبلی این خانواده) قرار دارد. همچنین ال جی هنوز درباره جک ۳.۵ میلی متری صدا تسلیم نشده است.

حالا که مشخصات آن را نمی دانیم اجازه بدهید کمی مشخصات نسل قبلی آن را مرور کنیم. صفحه نمایش Stylo 5 با 6.2 اینچ ارایه شده که دارای رزولوشن FHD + با وضوح 1080در 2160 و نسبت ابعاد 18:9 را داراست. اگر رندر صحیح باشد، استایلوس ۶ دارای ناچ قطره طور است و به LG امکان می دهد سایز های بدنه را کاهش دهد و نسبت ابعاد را افزایش دهد.

صفحه نمایش درون این رندر بلندتر و باریک تر از صفحه نمایش Stylo 5 به نظر می رسد. پنل عقب یک ماژول دوربین نصب شده به صورت افقی با یک اسکنر اثر انگشت به طور مستقیم در زیر آن نشان می دهد.

امسال ، ال جی رقابت سختی را برای Stylo با Motorola G Stylus انجام داده است. قیمت دومی 300 دلار است و از قیمت مناسبی برخوردار است. جای تعجب ندارد از آنجا که موتورولا با طراحی دستگاه های مناسب در این بخش از بازار، صعود خود را به بالا شروع کرد.

با نزدیک شدن LG Stylo 5 به یکسالگی خود در تاریخ 30 ژوئن، LG Stylo 6 به رونمایی رسمی خود نزدیکتر و نزدیک تر می شود. نظر شما چیست؟ منتظر این میان رده ال جی هستید؟ فکر می کنید چه قیمتی باید داشته باشد؟

نوشته ال جی استایلوس ۶ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.