گلکسی A21s با یک طراحی آشنا ارایه خواهد شد

گلکسی A21s در حال حاضر چندین شایعه در ذهن ما دارد و مهم‌ترین آن ها این است که این دستگاه با پردازنده جدید سامسونگ ارایه خواهد شد. در حقیقت گفته می شود که اگزینوس ۸۵۰ روی گلکسی ای ۲۱ اس استفاده خواهد شد. اگر خیلی اهل مشخصات نیستید باید بگویم شنیده می گویند در بخش طراحی، گلکسی A21s با یک طراحی آشنا ارایه خواهد شد.

گلکسی A21s

شایعات سامسونگ گلکسی A21s در طی چند ماه گذشته، هر از چندگاهی در حال افزایش است و گاهی هیچ خبری از آن نیست. حالا، یک اطلاعات جدید ادعا می کند که رندر نمای جلوی آن را به نمایش می گذارد. این یک پیشرفت کمی عجیب و در عین حال کاملا قابل باور است، زیرا جلوی گوشی همانطور که در اینجا نشان داده می شود، تقریبا به نظر می رسد با مجموعه ای از رندرهای ارائه شده اخیر Galaxy A21 یکسان باشد.

نه تنها این، بلکه Galaxy A11 و M11 به نظر می رسد دقیقا در یک قالب طراحی قرار دارند. جالب اینجاست که علی رغم جایگاه پایین ترین که این دو دستگاه در ترکیب دارد، حاشیه پایین لبه پایین و دیگر لبه ها در آن ها شبیه به گلکسی A21s است. همچنین در همان محل قرارگیری گوشه بالا سمت چپ برای سوراخی درون نمایشگر برای دوربین سلفی قرار دارد. اگر چه قطعا خیلی بزرگ نیست ولی فکر می کنیم که در واقعیت کمی متفاوت باشد.

گلکسی A21s

منبع این رندر جدید همچنین مشخصاتی را برای گلکسی A21s ارائه می دهد که اتفاقاً با لیست اخیر GeekBench برای دستگاه SM-A21F / DS به زیبایی مطابقت دارد. ما به دنبال یک دستگاه 6.5 اینچی هستیم. دقیق تر اینکه این پنل با وضوح HD+ ارایه می شود. 3 گیگابایت رم ، 32 گیگابایت یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ، NFC و اسکنر اثر انگشت که احتمالا روی قاب پشتی قرار دارد نیز از دیگر مشخصات است.

با استفاده از لیست GeekBench و چند شایعه دیگر، پیش بینی می کنیم که Galaxy A21s باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو در پشت و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در قسمت جلوی آن قرار دارد. همچنین اگزینوس ۸۵۰ احتمالا برای اولین مرتبه روی این دستگاه ارایه شود.

این چیپست یکی از معدود جزئیات متمایز بین Galaxy A21s و نسخه ساده Galaxy A21 است که به جای آن از مدیاتک Helio P35 استفاده می کند. به علاوه در باتری نیز یک ارتقا از ۴۰۰۰ میلی آمپر قبلی وجود دارد. این شایعه درباره پورت میکرو USB صحبت می کند که ما پورت USB C را بیشتر محتمل می دانیم.

نظر شما درباره گلکسی A21s احتمالی چیست؟

نوشته گلکسی A21s با یک طراحی آشنا ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.