هواوی انجوی ۲۰ پلاس با دایمنسیتی ۸۰۰ و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری لو رفت

به نظر می رسد که هواوی می خواهد روی برخی محصولات خود از چیپست های ارزنده 5G مدیاتک استفاده کند. امروز شایعه شده که هواوی انجوی ۲۰ پلاس با دایمنسیتی ۸۰۰ و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد. تقریبا مشخص است که Enjoy 20 Plus هواوی می تواند یک موبایل 5G اقتصادی باشد و این خیلی خوبی خواهد بود.

هواوی انجوی ۲۰ پلاس

بعد از ارایه عضو جدید در سری P و سری نوا زمان آن رسیده است که هواوی بتواند دامنه گوشی های هوشمند سری Enjoy خود را به روز کند. تخمین زده می شود تعدادی گوشی هوشمند که هواوی در این سری عرضه می کند، با نسخه به روز شده در راه باشند و یکی از آنها Enjoy 20 Plus است که اطلاعات آن به صورت آنلاین ظاهر می شود. اعضای این خانواده در بازار جهانی در قالب خانواده Y ارایه می شوند.

نشت اطلاعات هواوی Enjoy 20 Plus از جاسوسی (!) در چین بود که اطلاعات بسیاری در مورد مشخصات این اسمارت فون را فاش کرد. براساس گزارش ها، گفته می شود گوشی هوشمند هواوی انجوی ۲۰ پلاس با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ مجهز شده است. این همان تراشه‌ای است که توسط تلفن هوشمند OPPO A92s استفاده می شود.

چیپست دایمنسیتی ۸۰۰ با پشتیبانی از شبکه 5G رسما معرفی شد

هواوی چندین بار در خط تلفن های هوشمند خود به پردازنده ای از MediaTek اعتماد کرده است. بنابراین این چندان تعجب آور نیست. اما جالب است که هوآوی را ترجیح می دهد از پردازنده دایمنسیتی ۸۰۰ 5G استفاده کند با توجه به اینکه در حال حاضر، هواوی دارای تراشه Kirin 820 5G است. به هر صورت این یک پردازنده 5G کلاس متوسط ​​مانند نماینده مدیاتک است که در تلفن هوشمند Honor 30S رونمایی کرد.

علاوه بر این، این نشت مشخصات دیگری را نیز در رابطه با تلفن هوشمند انجوی ۲۰ پلاس نشان داد. یکی از آنها می گوید که این گوشی دارای صفحه نمایش با پنل LCD است که وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد و از رفرش‌ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند.

هواوی انجوی ۱۰ پلاس با کایرین ۷۱۰ و دوربین سلفی پاپ آپ طور به قیمت ۲۱۰ دلار رسما معرفی شد

متأسفانه هنوز اندازه صفحه نمایش و طراحی Enjoy 20 Plus مشخص نیست. سال گذشته گوشی هوشمند انجوی ۱۰ پلاس با دوربین پاپ آپ به بازار عرضه شد. هنوز مشخص نیست که جانشین از همان طرح استفاده خواهد کرد یا چیز دیگری.

مشخص است که گوشی هوشمند انجوی ۲۰ پلاس دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX471 است. در حالی که برای دوربین اصلی ممکن است این گوشی را با دوربین چهارگانه مشاهده کنیم. ترکیب این چهار دوربین از یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 تشکیل شده است و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی که احتمالا یکی عمق سنج و دیگری ماکرو باشد، قرار می گیرند.

هواوی انجوی ۲۰ پلاس

برای تکمیل مشخصات، انتخابی از حافظه رم 6 گیگابایتی یا 8 گیگابایتی LPDDR4X با حافظه UFS 2.1 با حجم ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. همچنین یک باتری 4200 میلی آمپری مجهز به پشتیبانی شارژ سریع 22.5W وجود دارد.

درباره قیمت انجوی ۲۰ پلاس می توان حدود عدد ۲۷۰ دلار را عنوان کرد. نظر شما درباره انجوی ۲۰ پلاس احتمالی چیست؟

نوشته هواوی انجوی ۲۰ پلاس با دایمنسیتی ۸۰۰ و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپری لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.