قیمت کارخانه محصولات سایپا اردیبهشت ۹۹ رسما اعلام شد: ۴۲ میلیون تومان برای پراید ۱۱۱

پس از قیمت‌گذاری عجیب دلالان بر روی پرایدی که توقف تولید خودروهای است، به نظر می رسد امروز سایپا می خواهد روی این محصولات «اسم بگذارد تا ما صدایش بزنیم» (!) امروز قیمت کارخانه محصولات سایپا اردیبهشت ۹۹ رسما اعلام شد و قیمت ۴۲ میلیون تومان برای پراید ۱۱۱ را شاهد هستیم.

قیمت کارخانه محصولات سایپا اردیبهشت ۹۹

شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. به گفته مدیر رده بالا، سایپا از این پس می تواند تا خودروهایش را با بهای جدید و به شرح زیر در اختیار ثبت نام کنندگان و خریداران قرار دارد:

قیمت کارخانه محصولات سایپا اردیبهشت ۹۹

با توجه به سیاست جدید قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت، قیمت مصوب و جدید ۴ محصول شرکت سایپا مشخص و اعلام شده است.

فهرست کامل قیمت خودروها قرار است تا فردا منتشر شود و در لیست جدید، بهای مصوب تمام خودروهای ایران خودرو و سایپا ذکر شود. با توجه به صحبت های رئیس شورای رقابت، بیشترین رشد قیمتی برای خودروهای شرکت سایپا خواهد بود و گروه صنعتی ایران خودرو میانگین رشد کمتری را نسبت به رقیب خود دارد.

به گفته رضا شیوا، رئیس شورای رقابت، با توجه به تصمیمات جدید اتخاذ شده قیمت برخی از محصولات سایپا هم اکنون قابل اعلام است. همچنین خودروسازان این امکان را دارند که هر سه ماه یک بار، با توجه به میانگین رشد تورم و بر اساس فرمول مورد نظر، قیمت خودروهایشان را در کارخانه افزایش دهند.

نوشته قیمت کارخانه محصولات سایپا اردیبهشت ۹۹ رسما اعلام شد: ۴۲ میلیون تومان برای پراید ۱۱۱ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.