پیکسل ۵ شاید با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه شود

ما می دانیم که پیکسل ۵ یک پرچمدار نخواهد بود، به این معنی که چیپست پرچمدار ندارد و شاید گوگل می خواهد روی یک میان رده 5G متمرکز شود. پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که پیکسل ۵ شاید اسنپدراگون ۷۶۵ جی را به جای اسنپدراگون ۸۶۵ انتخاب کند. حالا و با معرفی Snapdragon 786G به نظر می رسد که برنامه کمی تغییر کند. جدیدترین شایعات به ما می گویند که پیکسل ۵ شاید با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه شود. این یعنی چیپست به روزتر و کاربر کمی خوشحال تر.

پیکسل ۵

اسنپدراگون ۷۶۸ جی

شیائومی پیش از این همکاری بر روی یک پردازنده جدید میان رده Snapdragon با اتصال یکپارچه 5G را ترتیب داده بود و امروز کوالکام Snapdragon 768G را رسمی کرد. وقتی ردمی K30 Racing Edition با این چیپست رسما معرفی شد، چه کسی می داند، شاید این شایعه هم به واقعیت بپیوندد.

واقعیت موضوع این است که تلفن هایی با اتصال 5G گران هستند و گوشی هایی با تراشه پرچمدار Snapdragon 865 حتی بیشتر. دلایل آن متفاوت است، اما به طور خلاصه برای استفاده از اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی خود باید یک مودم جداگانه X55 از Qualcomm تهیه کنید و اگر می خواهید گوشی شما از شبکه های سریع mmWave 5G مانند Verizon پشتیبانی کند، تعداد آنتن اضافی را نیز پرداخت کنید.

شما همچنین به طور فزاینده ای به دلیل آنتن های گفته شده به یک باتری بزرگتر احتیاج دارید، زیرا اتصال 5G یک گره باتری است، به خصوص از سریعترین نوع. این واقعیت ها باعث می شود که تلفن های اسنپدراگون ۸۶۵ یک پیشنهاد گرانقیمت باشند و افزایش هزینه به کاربر نهایی منتقل می شود، همانطور که از افزایش فعلی میانگین قیمت های ​​تلفن نشان می دهد … دوباره.

بنابراین، یک تقاضای فزاینده و کمبود تراشه های میان رده وجود دارد که مودم 5G را یکپارچه کرده اند و هزینه های سازندگان تلفن و مشتریان را نیز به سطوح خوش قیمت‌تر کاهش می دهند. کوالکام با اولین چیپست خود با مودم یکپارچه 5G یعنی اسنپدراگون ۷۶۵ به این بازار پرداخت و اکنون در حال به روزرسانی سبد سیلیکون 5G میان رده خود با مدل دیگری است.

با توجه به اینکه پیکسل ۵ گوگل به عنوان یک میان رده شایعه شده است می توان گفت تراشه میان رده 5G کوالکام برای استفاده در آن گزینه خوبی است. با توجه به این که پیکسل های گوگل حوالی پاییز عرضه می شوند مشخصا اسنپدراگون ۷۶۸ جی بسیار خوب می تواند روی این دستگاه بهینه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که پیکسل ۵ با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه می شود؟

نوشته پیکسل ۵ شاید با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.