اوپو رینو ۴ با طراحی مشابه ال جی Velvet دیده شد
1 min read

اوپو رینو ۴ با طراحی مشابه ال جی Velvet دیده شد

ال جی ولوت میان رده جدید 5G کره‌ای‌هاست که طراحی جدیدی ارایه می کند. یکی از راه‌های شناخت موبایل‌ها در این روزها از روی طراحی قاب دوربین اصلی آن‌ها روی قاب پشتی است. ال جی به خوبی توانست با طراحی خاص خود یک نگاه نو ارایه کند و کاملا یکتا باشد. امروز با تصویری که لو رفته می بینیم اوپو رینو ۴ با طراحی مشابه ال جی Velvet ارایه خواهد شد، مشخصا البته منظور ما در بخش دوربین است.

اوپو رینو ۴

اوپو رینو ۴

سری Oppo Reno 3 با اتصال 5G پاییز ۹۸ بود که در چین ارایه شد. این سری شامل دو گوشی در ارایه اول است که با نام‌های Reno 3 5G و Reno 3 Pro 5G می شناسیم و گوشی دیگری به نام Reno 3 Vitality Edition بعدا در ماه فوریه ارایه شد.

اما هیچکدام از آنها در خارج از چین ارایه نشده اند. به گفته یک منبع قابل اعتماد، اکنون به نظر می رسد که این کمپانی در تلاش است رینو ۴ را منتشر کند و تصاویری از آن در ویبو منتشر شد.

ما از منبع اصلی منتشر کننده تصویر Oppo Reno 4 مطمئن نیستیم. اما به نظر نمی رسد خیلی غیرقابل‌اعتماد باشد. با نگاهی به تصویر، متوجه می شویم که گوشی دارای یک چهار دوربین است. سه سنسور اول به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ پشت تلفن تنظیم شده اند، در حالی که واحد چهارم در مجاورت دوربین سوم قرار دارد. همچنین یک فلش LED به طرف اولین سنسور از بالا وجود دارد.

از نظر دوربین ها، قابل پیش‌بینی است که سه مورد اول می توانند دوربین اصلی، زاویه دید عریض و تله فوتو باشند. آخرین موردی که در کنار آن قرار دارد می تواند یک حسگر ToF، ماکرو یا تشخیص عمق باشد.

این سنسورهای با لنزهای بزرگ بسیار عجیب همراه شده اند. علاوه بر این، این طراحی تا حدودی از LG Velvet تقلید می کند که دوربین های آن (اندازه های مختلف) از قطرات آب تقلید می کنند. به طور کلی، این تصویر زنده ادعا شده از اوپو رینو ۴ یک گوشی با طراحی قاب پشتی عجیب و غریب را به ما نشان می دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید اوپو رینو ۴ برای شما جذاب است؟

نوشته اوپو رینو ۴ با طراحی مشابه ال جی Velvet دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.