نسخه لایت گلکسی فولد با قیمت حدود ۹۰۰ دلار یک گوشی تاشو ارزان خواهد بود

فناوری های جدید اوایل عرضه گران قیمت هستند، به خصوص اگر در انحصار شرکت‌های بزرگ باشند. به نظر می رسد که کم کم به موبایل های تاشو ارزان‌قیمت‌تر نزدیک خواهیم شد. امشب می شنویم که نسخه لایت گلکسی فولد با قیمت حدود ۹۰۰ دلار یک گوشی تاشو ارزان خواهد بود. همچنین جالب است بدانید که سامسونگ شاید به زودی ۳ موبایل تاشو ارایه کند.

نسخه لایت گلکسی فولد

در سال ۲۰۱۹ صنعت گوشی های هوشمند از طریق پیشرفت های تکنولوژیکی روند جدیدی را به خود جلب کرده بود. این روند برای گوشی های هوشمند با صفحه نمایش قابل تاشو بود که سامسونگ جزء اولین کسانی بود که چنین گوشی را معرفی کرد. با این حال، این دستگاه ها با صفحه نمایش قابل خم شدن برای اکثر مصرف کنندگان مقرون به صرفه نیستند اما به نظر می رسد سامسونگ به دنبال تغییر این امر است.

براساس گزارش جدید، غول فناوری کره جنوبی درصدد انتشار سه تلفن هوشمند جدید قابل تاشو است. گفته می شود که یکی از ویژگی های نسخه پرچمدارتر ویژگی جذاب گلکسی زد فلیپ یعنی “شیشه تاشو فوق العاده نازک” یا UTG است. در حالی که انتظار می رود دو مدل دیگر با پنل های پلاستیکی، مشابه Galaxy Fold سامسونگ وارد شوند. متأسفانه در حال حاضر این خبر تأیید نشده است.

نسخه لایت گلکسی فولد

ظاهرا گوشی هوشمند جدید تاشو سامسونگ را می توان Galaxy Fold E یا حتی Galaxy Fold Lite نامید و قیمتی در حدود 1100 یا 900 دلار آمریکا دارد. باز هم، هیچ تأییدی در مورد این اطلاعات وجود ندارد اما جزئیات بیشتر باید در چند هفته آینده بدست آید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید یک موبایل تاشو را به موبایل معمولی خود ترجیح می دهید؟

نوشته نسخه لایت گلکسی فولد با قیمت حدود ۹۰۰ دلار یک گوشی تاشو ارزان خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.