شاید گلکسی نوت ۲۰ اولترا در کار نباشد

در حالی که اگر بخواهیم بر اساس نام گذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ صحبت کنیم باید پرچمدار خانواده گلکسی Note 20 را گلکسی Note 20 اولترا بدانیم اما به نظر می رسد که اینطور نیست. جدیدترین شایعات به ما می گویند که شاید گلکسی نوت ۲۰ اولترا در کار نباشد.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا

انتظار می رود سامسونگ اواسط تابستان ۹۹ دو نسخه از گلکسی نوت ۲۰ را معرفی کند، این دقیقا شبیه به گلکسی نوت ۱۰ در سال 2019 است و بدان معنا که یک مدل پایه با قیمت پایین تر عرضه می شود و یک عضو پلاس خواهد بود که دوربین بهتر و نمایشگر بزرگتر را ارایه می کند.

طی چند هفته گذشته چند گمانه زنی در مورد اینکه آیا گلکسی نوت ۲۰ بزرگتر یک مدل ‘Plus’ خواهد بود یا یک مدل ‘Ultra’ وجود دارد اما اکنون طبق گفته بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تامین کننده نمایشگر در توییتر گفته می شود که مدل اولترا برای خانواده گلکسی نوت ۲۰ وجود نخواهد داشت.

زوم ۱۰۰ برابر به خانواده گلکسی نوت اضافه نمی شود؟

ساسونگ Galaxy S20 Ultra ممکن است حتی پس از رونمایی از سری گلکسی نوت ۲۰ به عنوان پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰، حداقل تا آنجا که به قابلیت‌های دوربین مربوط می شود، در کلاس خود باقی بماند. این پرچمدار گران و تا حدودی بحث برانگیز دارای یک دوربین کاملا جاه طلب است که دارای زوم ترکیبی ۱۰ برابر و بزرگنمایی دیجیتال ۱۰۰ برابر است که خب البته خیلی روی زوم ۱۰۰ برابر آن حساب نکنید.

نداشتن مدل Ultra به خوبی می تواند به این معنی باشد که سری گلکسی Note 20 ممکن است نتواند به این سطوح زوم دست یابد. به احتمال زیاد گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس به ترتیب می توانند شباهت های بیشتری با گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس داشته باشند. از طرف دیگر “مدل اولترا” یک مفهوم جدید در کنوانسیون نامگذاری سامسونگ است و شاید فقط برای خانواده گلکسی S باقی بماند.

این نام تنها یک بار تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است و میراث کافی در پشت آن وجود ندارد تا تضمین کند سامسونگ Ultra را در آینده ادامه بدهد و به گلکسی نوت ۲۰ اولترا برسد، در عین حال همچنان به ارایه قابلیت های دوربین پرچمداران خود به سطوح جدید ادامه می دهد.

سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ احتمالا بدون دوربین ToF ارایه شود

همچنین ما دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که شاید سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ احتمالا بدون دوربین ToF ارایه شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید نبود مدل اولترا در خانواده گلکسی نوت ۲۰ تصمیم خوبی است؟

نوشته شاید گلکسی نوت ۲۰ اولترا در کار نباشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.