گلکسی M51 و گلکسی M31s با حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ارایه خواهند شد
1 min read

گلکسی M51 و گلکسی M31s با حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ارایه خواهند شد

با شروع مجدد فعالیت سامسونگ هند، این شرکت سرانجام با توسعه دو دستگاه جدید یعنی گلکسی ام ۵۱ و گلکسی ام ۳۱ اس آغاز کرده است. این شرکت با استفاده از این دو دستگاه اقتصادی و دستگاه‌های “لایت” گلکسی S و گلکسی Note نفوذ خود را در کشور گسترش خواهد داد. گفته می شود که گلکسی M51 و گلکسی M31s با حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ارایه خواهند شد. این خبر خوبی برای دستگاه‌های اقتصادی است.

گلکسی M51 و گلکسی M31s

طبق گزارش جدید گلکسی M51 با شماره مدل SM-M515F همراه خواهد بود در حالی که مدل دوم از مدل SM-M317F استفاده می کند.

جدا از این واقعیت که اکنون توسعه شروع شده است، ما همچنین می دانیم که این شرکت در حال حاضر روی حداقل حافظه ۱۲۸ گیگابایتی کار می کند. ما باید بعدا بخصوص در مورد M31 با توجه به دامنه قیمت، نسخه 64 گیگابایتی آن را بصورت آنلاین مشاهده کنیم.

در حالی که ما برای اولین بار در مورد M31s شایعاتی می شنویم، اما گلکسی ام ۵۱ آشناست. چند ماه پیش، شاهد رندرهای 360 درجه ای از گوشی هوشمند Galaxy M51 بودیم. همچنین شایان ذکر است که M51 به احتمال زیاد یک تلفن هوشمند rebranded A51 خواهد بود. این بدان معناست که دستگاه با تغییراتی در طراحی و البته افزایش عمر باتری، سخت افزار را وام می گیرد.

سامسونگ

در مورد رندر قبلی که به بیرون درز کرده صحبت می کنیم، ما شاهد یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با قطع سوراخ در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر و حاشیه های کوچک در طرف آن بودیم. در پشت، سنسورهای دوربین سه گانه رندر روی یک ماژول بزرگ مستطیل شکل، همچنین دارای یک فلاش LED است. سرانجام، ما در پشت یک حسگر اثر انگشت فیزیکی را دیدیم.

در زمان نوشتن این مطلب ، هیچ اطلاعاتی درباره سخت افزار دستگاه نداریم. از آنجا که دستگاه از جنبه های A51 وام می گیرد، دستگاهی مشابه آن را انتظار داریم.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M51 و گلکسی M31s هستید؟

نوشته گلکسی M51 و گلکسی M31s با حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ارایه خواهند شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.