طرح مفهومی هواوی Mate 40 را ببینید
1 min read

طرح مفهومی هواوی Mate 40 را ببینید

تقریبا نشدنی است که چندماه پیش از معرفی پرچمدار جدید، شاهد ارایه حداقل یک رندر یا طرح مفهومی بر مبنای پرچمدار قبلی نباشیم. همان اتفاق برای هواوی میت ۴۰ هم رخ داده و یک طرح مفهومی بر اساس هواوی پی ۴۰ دارد! اگر دوست دارید می توانید طرح مفهومی هواوی Mate 40 را اینجا ببینید.

طرح مفهومی هواوی Mate 40

هواوی Mate 40 اخیرا در یک طرح مفهومی جدید تصور شده است. این دستگاه جدیدترین پرچمدار غول فناوری چینی خواهد بود، که با طراحی نمایشگر مجهز به دوربین سلفی یکپارچه و نمایشگر Overflow هواوی دیده می شود.

هواوی می ۴۰ بر اساس این طرح مفهومی یک دوربین عکاسی پنج‌گانه را در قسمت عقب در یک ماژول مدور ارائه می دهد. این سیستم دوربین حلقه‌ای شبیه به سیستم موجود در سری Mate 30 است و همچنین مطابق با اطلاعات لو رفته از طراحی های مختلفی است که قبلاً پوشش داده بودیم.

با حرکت به سمت قاب جلویی، یک بدنه تمام صفحه مشاهده می شود که هیچ سوراخ پانچ یا دوربین سلفی قابل رویت نیست. این ممکن است بدان معنا باشد که Mate 40 اولین گوشی هوشمند هواوی خواهد بود که از دوربین زیر نمایشگر برخوردار است.

جنبه جالب دیگر در مورد طرح مفهومی ارایه شده، نمایشگر است. هواوی Mate 40 در تصاویر یک نمایشگر بزرگ و دارای لبه خمیده در قسمت جلویی را نشان می دهد که حاشیه بسیار کم و تقریبا غیرقابل تشخیص دارد و صفحه نمایش طرفین دستگاه را گرد می کند و در لبه ها خمیده است. درگاه USB Type C نیز در قسمت پایین قرار دارد که توسط یک بلندگو تکی و یک شکاف سیم کارت پر می شود.

متأسفانه، این طرح مفهومی هنوز یک شایعه است و به احتمال زیاد از جهات دیگری نادرست است. هواوی هنوز هیچ جزئیات رسمی در مورد پرچمداران پریمیوم برتر خود ارائه نکرده است، بنابراین این گزارش را خیلی جدی نگیرید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هواوی میت ۴۰ با این طراحی ارایه شود؟

آیا این دوربین پنج گانه هواوی میت ۴۰ پرو خواهد بود؟

نوشته طرح مفهومی هواوی Mate 40 را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.