ردمی ۱۰ ایکس حافظه رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت

ردمی 10X می تواند یک دستگاه اقتصادی جذاب از زیربرند خوش‌قیمت شیائومی باشد. محض اینکه شاید به آن علاقه‌مند باشید بد نیست بدانید که ردمی ۱۰ ایکس حافظه رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت. این یعنی موبایل های اقتصادی هم حتی می توانند از حافظه رم بالا بهره ببرند و خوشحال کننده است.

ردمی ۱۰ ایکس

طبق گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند دیگر از Redmi با نام Redmi 10X است. این دستگاه قرار است به زودی در چین ارایه شود. این اولین بار نیست که در مورد دستگاه می شنویم. چند روز پیش، این دستگاه در لیست کنسول Google Play ظاهر شد و برخی مشخصات اصلی به این صورت لو رفتند. خوب، این دستگاه در حال حاضر برای اهداف محک سخت افزار راهی GeekBench شده است.

ردمی ۱۰ ایکس

ردمی 10X اکنون با شماره مدل M2003J15SC در GeekBench V5.1.1 ظاهر شد. همانطور که انتظار می رود، این لیست برخی از مشخصات کلیدی را در طول مسیر نشان داده است. این دستگاه با رم 6 گیگابایتی و چیپست MediaTek MT6769Z با کلاک پایه 1.80 گیگاهرتز مشاهده شد. این چیزی نیست جز چیپست مدیاتک هلیو جی ۷۰ که پیش از این با آن آشنا شده ایم. از نظر نرم افزاری، ما انتظاری به جز جدیدترین سیستم عامل اندروید ۱۰ نداریم.

در مورد نمرات بنچمارک ردمی ۱۰ ایکس باید گفت که دستگاه توانست در عملکرد تک هسته ای 360 امتیاز کسب کند در حالی که در تست های چند هسته ای 1287 امتیاز کسب کرده است. با توجه به شایعات قبلی Redmi 10X آینده با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل وارد بازار می شود در حالی که اندازه صفحه نمایش می تواند 6.54 اینچ باشد. این نمایشگر دارای یک برش سوراخ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی جلو است.

در بخش ماژول دوربین چهارگانه دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی که احتمالا یکی ماکرو و یکی عمق سنج است، قابل انتظار است. برای سلفی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی وجود دارد.

همه اینها با باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری همراه با پشتیبانی از شارژ سریع ارایه می شوند. نظر شما درباره ردمی 10X احتمالی چیست؟

نوشته ردمی ۱۰ ایکس حافظه رم ۶ گیگابایتی خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.