گلکسی A21s با تمام مشخصات و قیمت لو رفت

گلکسی A21s دستگاه اقتصادی جدید از سامسونگ خواهد بود که در صورت عدم داشتم خطای فاحش احتمالا همانند نسل‌های قبلی خود تبدیل به پرفروش‌ترین موبایل سامسونگ شود. امروز گلکسی A21s با تمام مشخصات و قیمت لو رفته و حالا ما پیش از معرفی رسمی همه چیز را می دانیم.

گلکسی A21s

سامسونگ یک ماه پیش Galaxy A21 را به بازار عرضه کرد. هر چند این دستگاه در سطح جهانی در بازار موجود نیست، به نظر می رسد که این شرکت روی نسخه دیگری کار می کند. همانطور که از این شایعه نشان می دهد، گلکسی A21s یک نسخه به روز شده از گلکسی A21 اصلی است.

برای کسانی که آشنا به موضوع نیستند باید بگویم که سامسونگ از حرف “s” برای سری دستگاههای A خود استفاده می کند و آنها نسخه های به روز شده دستگاههای اصلی هستند که این شرکت معرفی می کند. به این ترتیب گلکسی A21s نسخه بهبودیافته دستگاهی است که هنوز حتی شانس خود را برای در بازار بودن به طور کامل، نداشته است!

گلکسی A21s

بر اساس اطلاعاتی از WinFuture، این دستگاه با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و چیپست معرفی نشده اگزینوس ۸۵۰ به بازار عرضه خواهد شد. این نمایشگر دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی PLS TFT با وضوح تصویر 1600در720 پیکسل خواهد بود. مشخصات دیگر به ما دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با F/2.0 ، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج ۲ مگاپیکسلی در کنار یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را نشان می دهد. برای دوربین سلفی هنوز هم از یک نمونه ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. با این حال، شما قادر خواهید بود فیلمبرداری 1080p با دوربین سلفی داشته باشید.

یکی از ویژگی های جذاب گلکسی A21s سامسونگ باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می توانید از طریق پورت USB-C آن را شارژ کنید. علاوه بر این، پیش بینی می شود که سامسونگ Galaxy A21 از جک هدفون، NFC و بلوتوث استفاده کند.

همانطور که انتظار می رود، سامسونگ Galaxy A21s با اندروید ۱۰ بر اساس One UI عرضه خواهد شد. با این حال، ما در مورد نسخه One UI که سامسونگ از این گوشی استفاده خواهد کرد.

آخرین و مهم‌ترین نکته، در مورد قیمت گذاری و در دسترس بودن است. گلکسی A21 به رنگ مشکی ، سفید و آبی عرضه خواهد شد. انتظار داریم این دستگاه تا اواسط خرداد به بازار برسد و قیمت پیشنهادی حدود 199 یورو (215 دلار) یا 209 یورو (226 پوند) است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A21s می تواند دستگاه جذابی باشد؟

نوشته گلکسی A21s با تمام مشخصات و قیمت لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.