نوکیا ۶.۳ با اسنپدراگون ۷۳۰ و دوربین چهارگانه ارایه خواهد شد
1 min read

نوکیا ۶.۳ با اسنپدراگون ۷۳۰ و دوربین چهارگانه ارایه خواهد شد

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم نوکیا ۶.۳ با دوربین چهارگانه مجهز به لنز زایس ارایه خواهد شد. به نظر می رسد این میان رده محبوب نوکیا قرار است با چیپست مناسبی ارایه شود. امروز شایعه شده که نوکیا ۶.۳ با اسنپدراگون ۷۳۰ و دوربین چهارگانه ارایه خواهد شد. به این ترتیب Nokia 6.3 می تواند ارزش خرید خوبی داشته باشد اگر قیمت گذاری خوبی ارایه کند.

نوکیا ۶.۳

می دانیم که HMD Global در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند میان رده جدید است و آن چیزی نیست جز نوکیا ۶.۳. این تلفن هوشمند را ممکن است در نیمه دوم سال در بازار عرضه کند. هر چند فاصله زیادی تا معرفی نداریم اما امروز می توانیم در مورد گزارش های معتبر بعدی در مورد مشخصات فنی دستگاه آینده صحبت کنیم. معلوم است که ما یک پردازنده قدرتمندتر و یک دوربین اصلی چهار برابر در آن پیدا خواهیم کرد.

اخیرا، HMD Global مشکل کمی در فروش دستگاه های خود دارد و بسیار محتمل است که این امر منجر به کاهش مدل های برنامه ریزی شده برای تهیه سبد محصولات شود. اما نگران آینده نوکیا ۶.۳ نباشید که باید در نیمه دوم سال وارد بازار مصرف شود. بیایید بررسی کنیم که با چه چیزی سر و کار داریم.

نوکیا ۶.۳ یک گوشی میان رده خواهد بود و جای تعجب ندارد. این بخش مورد علاقه HMD Global است. با توجه به اولین اطلاعات لو رفته فرض بر این است که کوالکام اسنپدراگون ۶۷۰ یا اسنپدراگون ۶۷۵ ارایه شود، اما ما در اینجا احتمالا یک چیپست قابل توجه داریم. طبق آخرین شایعات، می توانیم به حضور اسنپدراگون ۷۳۰ هم فکر کنیم که چیپست بالاتر برای عملکرد بهتر است.

این همه چیز نیست نوکیا ۶.۳ همچنین می تواند یک سیستم دوربین اصلی چهارگانه را ارایه کرده با لنزهای ZEISS به دست ما برسد. این شامل یک دوربین اصلی ۲۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی زاویه دید عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی (ماکرو و عمق سنج) است. حسگراثر انگشت باید در کنار تلفن هوشمند قرار گیرد. اما، بقیه مشخصات فنی چیست؟

خوب، با توجه به اینکه ما در مورد دستگاه میان رده صحبت می کنیم، ما در اینجا می توانیم یک صفحه نمایش FHD+ با اندازه ۶.۲ اینچ و نسبت تصویر 20:9، پورت USB-C، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت و حتی رم 6 گیگابایتی را تصور کنیم. Wi-Fi به طور طبیعی b/g/n/ac است، در حالی که بلوتوث 5.0 خواهد بود.

شما منتظر نوکیا ۶.۳ هستید؟

نوشته نوکیا ۶.۳ با اسنپدراگون ۷۳۰ و دوربین چهارگانه ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.