بنچمارک ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو لو رفت
1 min read

بنچمارک ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو لو رفت

اینکه ردمی هم همانند شیائومی کمی در نام گذاری و راهبرد ارایه محصول عجیب رفتار کند قابل انتظار است. در حالی که ردمی نوت ۹ با تمرکز بر بازار هند و بازار اروپا ارایه شده است به نظر می رسد این محصول در بازار چین ارایه نشود یا خیلی کمرنگ باشد و در مقابل ردمی نوت ۱۰ برای این بازار به زودی ارایه شود. اولین شایعه در این زمینه این بود که چیپست ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو احتمالا مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰ و دایمنسیتی ۸۰۰ پلاس باشد. امشب اما بنچمارک ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو لو رفته است.

بنچمارک ردمی نوت ۱۰ پرو

دستگاه هایی با نام های کد M2004J7AC و M2004J7BC برای تست عملکرد توسط پلت فرم Geekbench بررسی شده اند. این دو تلفن هوشمند Redmi Note 10 و نسخه قدرتمندتر آن یعنی ردمی نوت ۱۰ پرو هستند. هر دو تلفن هوشمند بر روی پردازنده مدیاتک کار می کنند و پشتیبانی از شبکه های 5G را ارائه می دهند.

بنچمارک ردمی نوت ۱۰ پرو

عملکرد دستگاه ها تقریبا در هر تست تا ۱۰ بار آزمایش شده و در آزمون تک هسته ای نتیجه ۶۴۵ امتیاز و در تست چند هسته ای به نتیجه ۲۶۳۴ رسیده است. نتیجه آزمایش تأیید می کند که این دستگاه با اندروید ۱۰ ارایه می شود و آزمایشات بر روی یک مدل با ۸ گیگابایت رم انجام شده است.

در مورد پردازنده نیز اطلاعاتی وجود دارد که مدل مدیاتک MT6875 را نشان می دهد. به احتمال زیاد این یک تراشه جدید از برند مدیاتک است که هفته آینده یا همراه با معرفی ردمی نوت ۱۰ پرو – درست مثل Redmi K30 Extreme Edition – ارائه خواهد شد. این احتمالا نسخه اورکلاک شده دایمنسیتی ۸۰۰ است که با اضافه شدن “پلاس” شناخته شده یا در نهایت دایمنسیتی ۸۲۰ خواهد بود زیرا عملکرد بهتری نسبت به Redmi Note 10 دارد.

بنچمارک ردمی نوت ۱۰

بنچمارک ردمی نوت ۱۰

بنچمارک ردمی نوت ۱۰

این بار فقط یک بار بنچمارک انجام شده است و امتیاز ۶۴۴ در آزمون تک هسته ای و ۲۱۵۶ در آزمون چند هسته ای کسب می شود. این تلفن هوشمند تست شده همچنین دارای ۸ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۰ بود.

این دستگاه از همان پردازنده مدیاتک MT6875 استفاده می کند. اما با نگاهی به نتایج هر دو دستگاه، در تست چند هسته ای مقدار زیادی امتیاز را نسبت به برادر قوی تر خود یعنی Redmi Note 10 Pro از دست می دهد. احتمالا این دستگاه بر اساس دایمنسیتی ۸۰۰ بدون اوركلاك اضافی ارایه خواهد شد.

به تازگی، شیائومی سری Redmi Note 9 را در سطح جهانی معرفی کرده است. اما نکته جالب اینجاست که سری Note 9 به کشور چین نمی آید. این به وضوح به ما تذکر می دهد که شیائومی در حال کار روی سری Note 10 در چین است. اکنون، این اولین بار نیست که بازار چین از یک تلفن Note رد می شود. سری Redmi Note 6 در چین رد شد و سری Note 7 مستقیما ارایه شد. ثانیا تفاوت زمانی بین ارایه سری نوت 8 و سری Note 9 زیاد نیست و در حال حاضر، سری Note 9 چیزی نیست که بتوان از آن به عنوان “جانشین” واقعی سری Note 8 نام برد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی نوت ۱۰ و برادر حرفه‌ای اش هستید؟

نوشته بنچمارک ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.