طرح مفهومی هواوی Mate 40 با دو نمایشگر را ببینید

چیزی که شاید همین اول باید به شما بگویم این است که من پولم را روی عدم تحقق این طرح مفهومی شرط می بندم اما به هر حال گاهی بد نیست که به تخیل خود اجازه جولان بدهیم. بیایید با هم طرح مفهومی هواوی Mate 40 با دو نمایشگر را ببینید.

طرح مفهومی هواوی Mate 40

هواوی بدون خدمات Google Mobile به یک سال دیگر محکوم شده است و می تواند با محدودیت های سخت تری روبرو شود اما غول فناوری چینی همچنان به مقاومت خود ادامه داده است. این مقاومت ممکن است در سری Mate 40 ظاهر شود که انتظار می رود در اواخر سال جاری میلادی با آنچه باید “یک طراحی دیدنی و جذاب” باشد به بازار عرضه شود.

خانواده هواوی Mate 40 به طور سنتی شامل Mate 40 Pro خواهد بود و پیش از موعد آن، طراح مفهومی از Mate 40 Pro به صورت آنلاین ظاهر می شود. ارائه مفهوم اصلا شبیه به یک ارائه رسمی نیست بلکه توسط طراح مفهوم TS Designer ایجاد شده است.

رندرها نشان می دهند این پرچمدار از طراحی دو صفحه ای برخوردار است و از این نظر برای تلفن هوشمند هواوی بیگانه است. نمایشگر ثانویه در سمت راست بالای پنل قرار دارد در حالی که در سمت چپ، یک دوربین دوربین پنج گانه قرار دارد که اصلا هم طراح این طرح مفهومی به گلکسی اس ۲۰ اولترا فکر نمی کرده است!

به نظر می رسد این دوربین شامل یک لنز Telephoto با یک برچسب است که نشان می دهد از بزرگنمایی 100 برابر پشتیبانی می کند. صحبت از صفحه نمایش ثانویه شد و به نظر می رسد اطلاعاتی از قبیل زمان، توان باتری و پیش نمایش تصاویر گرفته شده توسط دوربین عقب را نشان می دهد. رندرها حتی دارای یک قلم قلم هستند.

به هر حال اگر این طراحی را به عنوان گلکسی نوت ۲۰ ارایه می کردند شاید قابل باورتر بود چون حتی آیکون های رابط کاربری از One UI سامسونگ استفاده شده و این رندر آخر هم که عکس خودش در باغ و بستان (!) را نشان می دهد!

به هر صورت اما به این فکر کنید که آیا چنین طراحی برای یک موبایل هوشمند می تواند جالب باشد؟ مثلا نمایشگر دوم روی قاب پشتی؟

نوشته طرح مفهومی هواوی Mate 40 با دو نمایشگر را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.