بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus عملکرد قابل قیاس با Snapdragon 865 و Kirin 990 را نشان می دهد
1 min read

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus عملکرد قابل قیاس با Snapdragon 865 و Kirin 990 را نشان می دهد

هفته گذشته در ترنجی خواندیم که چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G رسما معرفی شد. اگر هیچ ایده ای ندارید که این چیپست از نظر قدرت پردازش کجا قرار می گیرد باید بگویم که بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus عملکرد قابل قیاس با Snapdragon 865 و Kirin 990 را نشان می دهد.

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus

اوایل ماه جاری، مدیاتک نسخه به روزرسانی شده از پردازنده خود یعنی دایمنسیتی ۱۰۰۰ را رسما معرفی کرد کرد. به این چیپست جدید دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس گفته می شود و اولین بار در تلفن iQOO Z1 ظاهر می شود. هفته گذشته iQOO نتیجه AnTuTu این دستگاه را که بیش از ۵۳۰ هزار امتیاز کسب کرده بود، به اشتراک گذاشت. امروز، نتیجه Geekbench منتشر شده است.

در Geekbench چندین نتیجه وجود دارد اما نتیجه با بالاترین امتیاز نشان می دهد دستگاه در تست تک هسته ای 784 امتیاز و در تست چند هسته ای 3085 امتیاز کسب کرده است. نتیجه بنچمارک همچنین نشان می دهد که iQOO Z1 با مدل عددی vivo V1986A دارای ۸ گیگابایت رم است و اندروید ۱۰ را اجرا می کند.

بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus

اگر دوست دارید بدانید که چیپست در مقایسه با سایر پردازنده های پرچم دار مانند Kirin 990 5G و Snapdragon 865 چگونه می کند، در زیر نتایج بنچمارک برای دو دستگاه نمونه Mate 30 Pro 5G با Kirin 990 5G و Motorola Edge Plus با اسنپدراگون ۸۶۵ وجود دارد.

بنچمارک Antutu موتورولا اج پلاس با اسنپدراگون ۸۶۵

بنچمارک Antutu موتورولا اج پلاس با اسنپدراگون ۸۶۵

بنچمارک Antutu هواوی میت ۳۰ با کایرین ۹۹۰

بنچمارک Antutu هواوی میت ۳۰ با کایرین ۹۹۰

در حالی که دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس در مقابل Kirin 990 5G قرار دارد، امتیازات آن به ویژه امتیازات تک هسته ای نسبت به Snapdragon 865 پایین تر است.

ویوو iQOO Z1 نمایشگری با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر مجهز شده است. همچنین از شارژ سریع ۴۴ وات و ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری پشتیبانی خواهد کرد. این دستگاه پس فردا، سه‌شنبه ارایه خواهد شد و پیش بینی می شود برای نسخه 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایتی ۳۵۲ دلار قیمت گذاری شود.

نظر شما درباره عملکرد دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس چیست؟ به نظر برای دستگاهی با این مشخصات و قیمت ۳۵۲ دلار می تواند قابل توجه باشد.

نوشته بنچمارک مدیاتک Dimensity 1000 Plus عملکرد قابل قیاس با Snapdragon 865 و Kirin 990 را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.