گوشی تاشو ارزان سامسونگ اوایل تابستان عرضه می شود

راس یانگ، بنیانگذار شرکتهای تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants و DisplaySearch، اعلام کرد سامسونگ قصد دارد نسخه ویژه تلفن هوشمند Galaxy Fold را به زودی معرفی کند. قرار است که گوشی تاشو ارزان سامسونگ اوایل تابستان عرضه شود و این می تواند جالب باشد. پیش از این ما در ترنجی خوانده بودیم که گلکسی فولد لایت با اسنپدراگون ۸۶۵ ولی بدون 5G ارایه می شود. همچنین گفته می شود که نسخه لایت گلکسی فولد با قیمت حدود ۹۰۰ دلار یک گوشی تاشو ارزان خواهد بود.

گوشی تاشو ارزان سامسونگ

راس یانگ ادعا می کند سامسونگ این مدل را با قیمتی تنها ۱۰۹۹ دلار به فروش می رساند. این شرکت قصد دارد فقط حدود ۵۵ هزار دستگاه را عرضه کند. این کار به منظور اتمام موجودی از باقیمانده های Galaxy Fold قبل از ارایه جانشین تمام عیار به عنوان Galaxy Fold 2 انجام خواهد شد.

سامسونگ Galaxy Fold Special Edition دقیقا ظاهری مشابه با تلفن هوشمند اصلی دارد که پاییز سال گذشته عرضه شد. این ارزان ترین تلفن هوشمند قابل انعطاف در بازار خواهد بود.

گلکسی فولد

پیش از این، مکس وینباخ سردبیر برنامه نویسان مشهور XDA اعلام کرده بود که گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Fold Lite 4G با نامگذاری Winner2 مجهز به 256 گیگابایت حافظه داخلی و اسنپدراگون ۸۶۵ دریافت خواهد کرد. برای کاهش هزینه، از اجزای مورد استفاده سامسونگ در تلفن های هوشمند خود در سال های 2018 ، 2019 و 2020 استفاده می کند.

در صورت بسته بودن، کاربران به صفحه نمایش اضافی دسترسی پیدا می کنند، اما به همان اندازه Galaxy Fold سامسونگ نیستند. از نظر اندازه قابل مقایسه با صفحه نمایش خارجی سامسونگ Galaxy Z Flip است.

خبر خوب این است که این گوشی باید چیپست Galaxy Fold 2 را ارایه کند. این بدان معناست که ما Snapdragon 865 را در آنجا خواهیم داشت، در حالی که حافظه ذخیره سازی آن باید به 256 گیگابایت کاهش یابد. حضور چیپست آن را با پرچمداران کنونی مطابقت می دهد. همچنین از گلکسی Z Flip که با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس عرضه شده است برای پایین آمدن قیمت پیشی خواهد گرفت.

در این گزارش همچنین آمده است که Fold Lite با نمایشگر شیشه ای فوق العاده نازک روی صفحه نمایش داخلی (UTG) ارایه نمی شود. بنابراین، کیفیت تصویر آن تا حدودی پایین تر از آن خواهد بود که در گلکسی Z Flip داریم. البته همه اینها هنوز مبتنی بر شایعات است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ارزان هستید؟

نوشته گوشی تاشو ارزان سامسونگ اوایل تابستان عرضه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.