هواوی P Smart S را در رندرهای رسمی ببینید
1 min read

هواوی P Smart S را در رندرهای رسمی ببینید

خانواده هواوی P Smart به عنوان یکی از دستگاه های اقتصادی پرطرفدار این شرکت قرار است به روز شود. به نظر می رسد که هواوی P Smart S دستگاه بعدی در این خانواده است و می توانید آن را در رندرهای رسمی ببینید.

هواوی P Smart S

ایوان پلاس که به عنوان دارنده evleaks حساب توییتر شناخته می شود، اولین رندرهای هوشمند هواوی P Smart S را منتشر کرده است. هواوی برای مشتریانی که به دنبال یک دستگاه معمولا میان رده هستند، قصد دارد این تلفن هوشمند را به نبرد با محصولات Xiaomi بفرستد. در صورت تایید مشخصات، رقابت در این محدوده برای آن بسیار دشوار خواهد بود.

اطلاعات منتشر شده نشان می دهد که هواوی P Smart S یک تلفن هوشمند است که مطابق با روند فعلی بازار ساخته خواهد شد. در پشت آن، ماژول دوربین سه گانه پیدا می کنیم که در آن دوربین اصلی با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی خودنمایی می کند. علاوه بر این، دوربین جلو نیز درون ناچ قطره ای قرار گرفته است.

هواوی P Smart S

به نظر می رسد طراحی هواوی P Smart S به خصوص در نسخه رنگ سبز، تازه باشد. سه رنگ برای انتخاب وجود داردکه در تصوی بالا مشاهده می کنید. این شامل سیاه نیمه شب، سبز زمرد و رنگ کریستالی خاص گرادیانتی است. با این حال، در داخل آنچه هواوی قرار داده است بسیار عتیقه است.

در صورت تأیید این شایعات Kirin 710 مسئولیت تأمین توان محاسباتی را در مدل P Smart S بر عهده خواهد داشت. این تصمیم سازنده ممکن است بسیار تعجب آور باشد. این خصوصا از آنجایی که جانشین این پردازنده قدیمی یک واحد بسیار قوی است. علاوه بر این، آن را با موفقیت یکی از کارآمدترین دستگاه های میان رده ​​سال ۲۰۲۰ یعنی هواوی P40 Lite هدایت می کند.

همانطور که تحلیلگران پیش بینی می کنند، هواوی P Smart S مهمتر از همه با ردمی Note 9 رقابت کند، با توجه به چیپست سبک وزن (!) که مسئولیت پردازش آن را بر عهده دارد، این تصور را دارم که در این نبرد تازه وارد هواوی محکوم به شکست است. زیرا ردمی Note 9 از چیپست قوی تر و به روزتری برخوردار است.

چیپست قدیمی در مقابل داشت گوگل پلی سرویس

این واقعیت که اوان بلاس از مدل جدید رندرهای باکیفیتی بدست آورده است، ممکن است به معنای این باشد که پیش نمایش بازار آن تقریبا در گوشه و کنار است. با این حال احتمالا این گوشی هوشمند باید با برنامه ها و خدمات Google وارد شوند زیرا این پردازنده دارای مجوز Kirin 710 را دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی اسمارت اس چیست؟

نوشته هواوی P Smart S را در رندرهای رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.