پیکسل ۵ با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه خواهد شد؟
1 min read

پیکسل ۵ با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه خواهد شد؟

هفته گذشته بود که در ترنجی خواندیم پیکسل ۵ شاید با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه شود. امروز گزارش جدیدی منتشر شده که آن را تایید می کند. به این ترتیب دوباره می بیینیم که Pixel 5 احتمالا با جدیدترین تراشه میان رده گوگل ارایه می شود.

پیکسل ۵ با اسنپدراگون ۷۶۸ جی

از ابتدای امسال، گوگل پیکسل ۵ و پیکسل 4a در اینترنت لو رفتند و هر بار اطلاعات جدیدی را آشکار می کنند. در اوایل ماه جاری، گزارشی را دیدیم که حاکی از آن بود که پیکسل ۵ ممکن است با دیگر دستگاه های پرچمدار رقابت نکند و در عوض ممکن است از لیگ خارج شود. خوب، به نظر می رسد که ممکن است واقعا اتفاق بیفتد.

طبق شواهد جدید، پیکسل ۵ آینده ممکن است به یک چیپست میان رده و احتمالا به یکی از اعضای خانواده اسنپدراگون ۷۶۵ ختم شود. این بدان معنی است که ممکن است دستگاه با سری ۸۰۰ خداحافظی کند. شایان ذکر است که این شواهد از یک عضو ارشد XDA است که به نام cstart27 می رود.

عضو XDA موفق به یافتن اطلاعاتی از Google Camera 7.4 APK منتشر شده شد. طبق اطلاعات، مدل “sunfish” Snapdragon 730 را در اختیار شما قرار می دهد و دو “redfin” و “bramble” باقیمانده SD 765 را نشان می دهند. اگر نمی دانید، SunFish یک نام رمزگذاری شده برای دستگاه Pixel 4a است در حالی که دو دستگاه دیگر به ترتیب پیکسل 5 و 5 XL هستند.

پیکسل ۵ می تواند از چیپست Snapdragon 765 استفاده کند. ما در مورد SD 765 ، 765G و 768G صحبت می کنیم. تمام این چیپست ها کاملاً شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت اصلی آن در سرعت CPU و GPU است.

اگر گزارش صحیح باشد، ممکن است پیکسل 5 با توجه به عملکرد دوربین، در نهایت مصرف کنندگان بیشتری را جذب کند. غول موتور جستجو پیش از این با ترکیب قبلی خود پیکسل ۴ شاهد کاهش فروش بوده است. در حقیقت، این دستگاه حتی از زمانی که استفاده از سنسور حرکت در مناطق مختلف محدود شد، حتی به همه بازارهای اصلی راه پیدا نکرد. با این گفته، پیکسل ۵ اگر گزارش اخیر در نظر گرفته شود، از Motion Sense استفاده نخواهد کرد.

سنسور Motion Sense در پیکسل ۵ جایی نخواهد داشت

اگرچه هیچ اطلاعات رسمی در مورد قیمت گذاری از این شرکت در دست نیست، اما یک شایعه اخیر قبلا آنچه را که می توان انتظار داشت، را نشان داد. به نظر می رسد که پیکسل 4a با قیمت ۳۵۰ دلار برای نوع ۱۲۸ گیگابایتی وارد می شود. این بدان معناست که ممکن است برای ذخیره سازی پایه 64 گیگابایتی 300 دلار قیمت ببینیم. از طرف دیگر پیکسل 5 با قیمت 700 دلاری شروع می شود. گفتنی است، پیکسل 4 در زمان عرضه رسمی با 800 دلار قیمت آغاز شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید یک میان رده به جای پرچمدار انتخاب خوبی است؟

نوشته پیکسل ۵ با اسنپدراگون ۷۶۸ جی ارایه خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.