گیفت کارت استور | مرجع عرضه و خرید گیفت کارت ارزان در ایران

گیفت کارت استور وب سایت عرضه و خرید گیفت کارت ارزان در ایران است که به شما امکان خرید گیفت کارت گوگل پلی و اپل را در کنار سرویس‌های بازی نظیر ps4 و ایکس باکس را ارائه می‌دهد.

در گیفت کارت استور می‌توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت‌های مختلف کرده و از طریق راه‌های دیجیتالی، به صورت آنی کد گیفت کارت را دریافت کنید و از آن‌ها برای شارژ اکانت خود استفاده کنید.

خرید گیفت کارت از گیفت کارت استور به شما این امکان را می‌دهد تا دیگر به هیچ فروشگاهی مراجعه کنید و در همان لحظه کد گیفت کارت را دریافت کنید.

گیفت کارت گوگل پلی اندروید

استفاده از گیفت کارت گوگل پلی اندروید در زمان کار با تلفن‌های هوشمند اندرویدی تجربه‌ای بی‌نظیر و فوق‌العاده را برای شما به ارمغان میاورد. با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی اندروید می‌توانید تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پولی ارائه شده در سرویس گوگل پلی را برای تلفن هوشمند و تبلت‌های خود که مبتنی بر سیستم عامل اندروید هستند دریافت کنید و از آن طریق به نسخه‌های اصل و اورجینال اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشید.

استفاده از گیفت کارت گوگل پلی اندروید همچنین امکان استفاده از سرویس‌های مهم شرکت گوگل نظیر Google Play Pass و YouTube Music را نیز برای شما فراهم میاورد تا به بهترین شکل ممکن بتوانید از تلفن هوشمند و تبلت خود در دنیای دیجیتالی استفاده کنید و همواره از آن لذت ببرید.

استفاده از گیفت کارت گوگل پلی اندروید چگونه است؟

اگر نیاز به خرید یک اپلیکیشن یا بازی در گوگل پلی استور داشتید می‌توانید به آسانی و از طریق گیفت کارت استور آن را خریداری کنید. پس از خرید گیفت کارت گوگل پلی کافی است مراحلی ساده را انجام داده و پس از آن اکانت خود را شارژ کنید و از آن برای دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها یا بازی‌های پولی استفاده کنید.

روش شارژ اکانت گوگل پلی با استفاده از گیفت کارت به این صورت است:

  1. ابتدا کد گیفت کارت گوگل پلی اندروید را از گیفت کارت استور دریافت کنید
  2. آی‌پی تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی خود را به آمریکا تغییر دهید
  3. وارد بخش تنظیمات شده و در زیر شاخه Application Manager اپلیکیشن Google Play Store را انتخاب کنید
  4. گزینه Clear Cache را بزنید
  5. وارد گوگل پلی شوید
  6. بخش تنظیمات آن را باز کنید و گزینه Redeem a code را بزنید
  7. در این بخش اقدام به وارد کردن کد گیفت کارت خود کنید
  8. اپلیکیشن یا بازی مورد نظر خود را خریداری کنید

هزینه اپلیکیشن از حساب شما کسر خواهد شد.

گیفت کارت آیتونز اپل

گیفت کارت آیتونز اپل به شما امکاناتی ویژه برای استفاده بهینه از تلفن‌های هوشمند آیفون و تبلت‌های آیپد می‌دهد. اگر از دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل اقدام به خرید هر یک از اپلیکیشن‌های ارائه شده در آن کنید و به راحتی از آن لذت ببرید. استفاده از گیفت کارت بهترین و ساده‌ترین روش برای خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی در آیفون، آیپد و مک است.

با استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل می‌توانید اقدام به خرید اپلیکیشن‌های کاربردی نظیر فتوشاپ برای آیپد و سری نرم افزارهای حرفه‌ای Logic Pro X و Final Cut Pro برای کامپیوترهای مک کنید. علاوه بر این می‌توانید به مجموعه‌ای عظیم از بازی‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

خرید گیفت کارت آیتونز اپل همچنین به شما امکان استفاده از سرویس‌های اشتراکی شرکت اپل نظیر Apple Music و Apple Arcade را می‌دهد و از آن طریق می‌توانید برای مدت زمان مشخص به موسیقی‌ها، بازی‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و مجلات و هزاران محتوای دیجیتالی دیگر دسترسی داشته باشید.

استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل چگونه است؟

اگر تصمیم به خرید اپلیکیشن، بازی یا سرویس اشتراکی پولی در دستگاه‌های اپل را داشتید، می‌توانید ابتدا اقدام به خرید گیفت کارت آیتونز اپل به مبلغ مورد نیاز خود کرده و پس از دریافت کد، وارد اپ استور شوید و در بخش تنظیمات روی نام کاربری خود تپ یا کلیک کنید. پس از انجام این کار گزینه Redeem a code را زده و کد گیفت کارت را وارد کنید و به سادگی حساب کاربری خود را شارژ کنید.

پس از شارژ حساب کاربری هر یک از موارد دیجیتالی ارائه شده در سرویس‌های شرکت اپل را می‌توانید برای دستگاه‌های خود خریداری کرده و از آن‌ها به صورت بهینه استفاده کنید.

در عرض 1 دقیقه گیفت کارت خود را تحویل بگیرید

بهترین روش خرید گیفت کارت در وب سایت گیفت کارت استور ارائه شده است. شما دیگر برای خرید گیفت کارت نیازی به مراجعه حضوری به مرجع یا فروشگاهی خاص ندارید.

کد گیفت کارت به محض ثبت سفارش در گیفت کارت استور به شما نمایش داده می‌شود و از آن طریق می‌توانید به سادگی و سرعت هر چه تمام‌تر به سرویس‌های مورد نظر خود دسترسی داشته باشید و دیگر نگران از دست دادن زمان نباشید.

تحویل آنی گیفت کارت در گیفت کارت استور همچنین به شما کمک می‌کند تا از آن طریق بتوانید به صورت سریع به امکاناتی ویژه نظیر استفاده از تخفیف‌های ارائه شده در سرویس‌های دیجیتالی نیز دسترسی داشته باشید و با خیال راحت محصولات دیجیتالی مورد نظر خود را خریداری کنید.

پشتیبانی گیفت کارت استور 24 ساعته همراهتان است

بخش پشتیبانی گیفت کارت استور به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای سال حتی ایام تعطیل پاسخگوی سؤالات شما است و به آسانی می‌توانید هر سؤالی که در مورد گیفت کارت دارید را از این بخش بپرسید. با بخش پشتیبانی گیفت کارت استور دیگر نیازی به نگرانی برای خرید گیفت کارت در هر ساعت از شبانه روز ندارید و به آسانی می‌توانید هر آنچه می‌خواهید را از بخش پشتیبانی بپرسید.

نوشته گیفت کارت استور | مرجع عرضه و خرید گیفت کارت ارزان در ایران اولین بار در ترنجی پدیدار شد.