آنر Play 4 Pro با کایرین ۹۹۰ به قیمت ۴۲۰ دلار در راه است

آنر گوشی های هوشمند آنر پلی ۴ تی و پلی ۴ تی پرو را ماه گذشته رسما معرفی کرد. این تلفن ها با مشخصات و قیمت مناسب برای رده اقتصادی وارد شدند. دیروز آنر Play 4 Pro در یک سایت خرده فروشی چینی ظاهر شد. در این لیست تصاویر گوشی های هوشمند مشخص شده است. یک منبع چینی که تصاویر مشابهی را در Weibo به اشتراک گذاشت، ادعا کرد که از چیپست Kirin 820 5G استفاده شده است. با این حال، یکی دیگر از منابع برجسته چینی که به ارایه اطلاعات دقیق درباره هواوی و آنر مشهور است می گوید آنر Play 4 Pro با کایرین ۹۹۰ به قیمت ۴۲۰ دلار در راه است. این یعنی یک پرچمدار اقتصادی از آنر که می تواند جالب باشد.

آنر Play 4 Pro

ساینس اظهار داشت که آنر Play 4 Pro دستگاهی با قیمت کم مانند سری بازی 4T نخواهد بود. وی گفت که Play4 Pro جانشین معنوی Honor Play است که در سال 2018 آغاز به کار کرده است. در آن زمان ، بازی Honor Play با تراشه Kirin 970 به عنوان یک گوشی متمرکز بر بازی وارد شد.

آنر Play 4 Pro جانشین Honor Play است از این رو، انتظار می روداین دستگاه به عنوان یک دستگاه پرچمدار با Kirin 990 5G وارد شود. مانند Honor Play، احتمالا Play4 Pro دارای قابلیت های بازی نیز خواهد بود. این پیشکسوت ادعا کرد که این تلفن ممکن است با قیمت حدود 3000 یوان یا ۴۱۰ دلار وارد بازار شود.

آنر هنوز تأیید کننده Play 4 Pro در راه است یا نیست. این شایعه می گوید که ممکن است این گوشی هوشمند یا در ماه ژوئن یا جولای عرضه شود. گمان می رود این گوشی دارای شماره مدل OXP-AN00 باشد و اخیراً در سازمان های صدور گواهینامه Wi-Fi و 3C مشاهده شده است. طبق لیست 3C مدل OXP-AN00 که می تواند همراه با یک شارژر سریع 40W باشد در حالی که لیست Wi-Fi از پشتیبانی دو باند وای فای و اندروید 10 مبتنی بر EMUI 10 پشتیبانی می کند. اعتقاد بر این است که این گوشی از حسگر تصویر ۴۰ مگاپیکسلی سونی IMX600Y استفاده می کند.

تصاویر Play 4 Pro نشان داده اند که این یک صفحه نمایش سوراخ برای دوربین دوگانه سلفی و یک حسگراثر انگشت جانبی است. نظر شما چیست؟ شما منتظر پرچمدار اقتصادی آنر هستید؟ در این دسته بندی خرید می کنید؟

نوشته آنر Play 4 Pro با کایرین ۹۹۰ به قیمت ۴۲۰ دلار در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.