موتورولا One Fusion+ با اسنپدراگون ۷۳۰ لو رفت
1 min read

موتورولا One Fusion+ با اسنپدراگون ۷۳۰ لو رفت

در ماه آوریل، موتورولا Edge و Edge + را معرفی کرد و نشانگر بازگشت برند تجاری خریده شده توسط Lenovo به تلفن های هوشمند پرچمدار بود. هر دو دستگاه جدیدترین چیپست Qualcomm، آرایه های چند دوربین، باتری های بزرگ و نمایشگرهای خمیده ۹۰ هرتز OLED دارند. در حالی که Edge+ بسیار گران است، اما Edge معمولی هنگام معرفی اواخر سال جاری بسیار مقرون به صرفه تر است. امروز اما موتورولا One Fusion+ با اسنپدراگون ۷۳۰ لو رفته که به ما یک میان رده جدید را نوید می دهد. این دستگاه در کنار نسخه عادی موتورولا وان فیوژن ارایه خواهد شد.

موتورولا One Fusion+

اوایل امروز، ما متوجه شدیم که صفحه گزارش دستگاه در YouTube با چندین لیست جدید به روز شده است، اگرچه ما دقیقا نمی دانیم که صفحه با این لیست ها چه زمانی به روز شده است. یکی از لیست های جدید مربوط به Motorola One Fusion + است که منتشر نشده است، نامی بود که ماه گذشته توسط اوان بلس منتشر شد.

طبق این لیست موتورولا One Fusion + دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی 1080p است، اندروید 10 را اجرا می کند، دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است و از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ بهره می برد. تاریخ انتشار “ژوئن 2020” عنوان شده است، بنابراین تلفن می تواند حدود ماه آینده ارایه شود.

ارائه موتورولا وان فیوژن پلاس که در این فهرست قرار دارد با یکی از رندرهای رسمی مطبوعات Motorola Edge در Solar Black یکسان است ، بنابراین به احتمال زیاد تصویری که YouTube بارگذاری کرده است به سادگی یک تصویر اشتباه است. از طرف دیگر، تصویری که YouTube برای Motorola Edge بارگذاری کرده است، به وضوح مربوط به دستگاه نیست، بنابراین به احتمال زیاد تصویری که به عنوان تصویر اصلی مطلب قرار داده شده است (تصویر بالا) در واقع از Motorola One Fusion + است. تنها گوشی هوشمند موتورولا با دوربین 64 مگاپیکسلی Motorola One Hyper است.

موتورولا One Fusion+

براساس رندر، می توانیم ببینیم که One Fusion+ دارای یک صفحه نمایش مسطح، دوربین های چهار عقب با سنسور اولیه 64 مگاپیکسل، پورت USB Type-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری و حسگر اثر انگشت روی قاب عقب است. ما نمی توانیم بگوییم که آیا این دستگاه دارای صفحه نمایش مجهز به سوراخ برای دوربین سلفی است که تصویر زمینه کاملاً هوشمندانه پوشانده شده است یا اینکه دارای یک دوربین بازشو مانند One Hyper است.

با تشکر از یک منبع، ما جزئیات دیگری برای اشتراک در مورد Motorola One Fusion + داریم. این دستگاه با نام “آزادی” با شماره های مدل XT2067-1 و XT2067-2 در حال تست است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.53 با رزولوشن 2340 در 2340 ، پردازنده Qualcomm Snapdragon 730 ، رم 4/6 گیگابایت ، حافظه داخلی 64/128 گیگابایت ، باتری 5000 میلی آمپر ساعت است و اندروید 10 را اجرا می کند.

این گوشی دارای چندین دوربین از جمله سامسونگ است. مثلا حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل برایت GW1 به عنوان دوربین اصلی می تواند باشد. اگرچه من در مورد سایر دوربین ها اطلاعاتی دارم ، اما دقیقا نمی دانیم که چطور چیده شده اند. دستگاهی با نام مدل XT2067-1 قبلا توسط FCC با پشتیبانی از GSM850 / 1900 ، WCDMA Bands II / V و LTE Bands 2/5/7/38/41 توسط FCC تأیید شده است. پیش بینی می شود این دستگاه در دو رنگ Cloud و Sugarfrost به بازار عرضه شود. این دستگاه باید در مناطق مختلفی از جمله آمریکای لاتین ، آسیای اقیانوسیه ، اروپای شرقی ، خاورمیانه و هند به بازار عرضه شود.

موتورولا وان فیوژن

موتورولا وان فیوژن بهار سال ۲۰۲۰ ارایه خواهند شد

پیش بینی می شود موتورولا ارزان ترین موتورولا وان فیوژن را در کنار مدل پلاس نیز عرضه کند. شماره معمولی One Fusion با نام “Titan” دارای شماره های مدل XT2073-1 و XT2073-2 است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.52 با رزولوشن 1600 × 720 ، پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ ، رم 4/6 گیگابایت ، حافظه داخلی 64/128 گیگابایت ، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 10 است.

این گوشی دارای دوربین های چهار اصلی از جمله حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright GM1 به عنوان دوربین اصلی به همراه سنسورهای دوربین 5MP ، 8MP و 2MP است.. در قسمت جلویی دستگاه باید از دوربین 8 مگاپیکسلی برخوردار باشد. One One Fusion باید در رنگهای سیاه و آبی در برزیل ، آمریکای لاتین و چندین کشور آسیایی عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر میان رده های جدید موتورولا هستید؟

نوشته موتورولا One Fusion+ با اسنپدراگون ۷۳۰ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.