طرح فروش فوق العاده سایپا چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ + لیست قیمت
1 min read

طرح فروش فوق العاده سایپا چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ + لیست قیمت

در ترنجی طرح فروش فوق العاده ایران خودرو چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ را به همراه لیست قیمت را مرور کردیم. امشب اما طرح فروش فوق العاده سایپا چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ به همراه لیست قیمت نیز مشخص شده است. پیش از این نیز قیمت محصولات سایپا ۳ خرداد ۹۹ رسما اعلام شده بود.

طرح فروش فوق العاده سایپا چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹

شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. در طرح فروش فوق العاده سایپا قیمت قطعی بوده و موعد تحویـل حـداکثر 3 ماهه خواهد بود و وجه خودرو در دو مرحله دریافت خواهد شد، ضمنا” در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت برنامه ریزي شده، مشتریان به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد. براین اساس طرح فروش فوق العاده به روش اعتباري محصولات سایپا از ساعت 8 صبح چهارشنبه مورخ 99/03/07 با شرایط ذیل آغاز می گردد و لغایت تاریخ 99/03/14 ادامه دارد.

طرح فروش فوق العاده سایپا چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹

  1. ۱- مشتریان می توانند از تاریخ 99/03/04 نسبت به پیش ثبت نام و احراز هویت و دریافت کلمه عبور اقدام نمایند .
  2. ۲- شماره کارت یا حساب بانکی که وجه ثبت نام خودرو به حساب شرکت واریز می گردد، الزاما” مـی بایسـت متعلق به شخص متقاضی باشد.

“ثبت نام فقط در منزل و از طریق سایت شرکت سایپا امکان پذیر است”

آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای سایپا

آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای سایپا

شرایط عمومی بخشنامه جهت استفاده از روش فروش فوق العاده:

  1. ۱- حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت هاي ایران خودرو و سایپا 36ماه می باشد
  2. ۲- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه هاي فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا تعلق می گیرد.
  3. ۳- حداقل سن متقاضی 18 سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم می باشد .
  4. ۴- ثبت نام براي مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
  5. ۵- مشتریانی که داراي پلاك انتظامی فعال (به نام خود) باشند امکان ثبت نام را ندارند.
  6. ۶- تنظیم صلحنامه امکانپذیر نمی باشد.
  7. ۷- سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت سایپا باقی می ماند بدیهی است امکان فک رهن قبل از یکسال مقدور نمی باشد.
  8. ۸- گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی براي دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتري خودرو نیز الزامی است.
  9. ۹- متقاضی باید در هنگام ثبت نام شماره کارت بانکی خود را معرفی نماید و از همان کارت براي واریز وجه استفاده نماید و شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد. کد نمایندگی که در مرحله دوم ثبت نام توسط متقاضی انتخاب می گردد باید با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد. دراین طرح متقاضی می تواند فقط در یکی از خودرو سازان (ایران خودرو و یا سایپا) ثبت نام نماید و اگر پس از پایان مهلت ثبت نام مشخص گردد که در هر دو خودرو ساز ثبت نام نموده است ثبت نام دوم ایشان کان لم یکن تلقی می گردد و وجوه واریزي مشتري مسترد می گردد. در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.
  10. ۱۰- در این روش فروش صرفا” مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک طرح ” سامانه صیاد ” را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

نوشته طرح فروش فوق العاده سایپا چهارشنبه ۷ خرداد ۹۹ + لیست قیمت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.