آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای ایران خودرو

شاهد تغییراتی در روش پیش فروش خودرو توسط ایران خودرو و سایپا هستیم. این تفاوت به روش احراز هویت ثبت نام کننده باز می گردد. پیش از این با هم آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای سایپا را مرور کردیم. امشب اما می خواهیم آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای ایران خودرو به صورت تصویری و مرحله‌به مرحله را داشته باشیم.

آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای ایران خودرو

شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. بسیار خوب، چند مرحله کوتاه را باید پیش از اقدام به ثبت نام طرح فروش ایران خودرو انجام دهید. لطفا توجه داشته باشید که این مراحل چند دقیقه ای زمان می برد و بهتر از مثلا روزهای قبل از ثبت نام خودرو آن را انجام داده باشید تا در روز ثبت نام به مشکل پر شدن ظرفیت برنخورید.

بیشتر بخوانید: پنج مشکل سامانه امتا

پنج مشکل سامانه امتا

سرویس احراز مشخصات فردی در زمان تعریف کاربری در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو

به اطلاع مشتریان و نمایندگی هاي محترم می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي بهبود فرآیند تعریف کد کاربری در سایت فروش اینترنتی و به منظور جلوگیري از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی مغایر، از روز دوشنبه مورخ ۲ اردیبهشت ۹۹ سامانه امتا (مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت) احراز اطلاعات فردی متقاضیان را به صورت بر خط (onLine) در سایت فروش اینترنتی انجام خواهد داد که در این خصوص لازم است موارد ذیل مدنظر قرار گیرد.

۱- پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو “ورود کاربر” و کلیک روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز، اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتری در سامانه امتا مطابق با شکل ذیل رویت شده و پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه “ادامه” مشتری به صفحه ثبت نام هدایت می گردد.

نکته مهم: شماره موبایل وارد شده می بایستی متعلق به متقاضی (بنام) بوده و این شماره می بایست فعال باشد. در صورت وجود مغایرت موبایل متقاضی، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

۲- مطابق با شکل ذیل، پس از وارد نمودن کد امنیتی و کلیک روی دکمه “ادامه” مشتري به صفحات بعدی هدایت خواهد شد.

۳- در این صفحه پیامکی برای مشتری با عنوان کد احراز امتا برای شماره موبایل ثبت شده ارسال و مشتری پس از تکمیل دو فیلد کد ملی و تاریخ تولد مطابق با شکل ذیل پس از ثبت و تایید به صفحه بعدي هدایت می شود.

۴- پس از ثبت و تایید، فرم ذیل نمایش داده و پس از کلیک روي گزینه “اعطاي مجوز ورود یکپارچه” اطلاعات شخصی مشتری به صورت خودکار به سایت فروش اینترنتی، صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می گردد.

۵- مطابق با شکل ذیل، مشتری وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر را در این صفحه تکمیل می نماید.

نکته: سایر اطلاعات مربوط به اطلاعات شخصی مشتری (تاریخ صدور،آدرس،تحصیلات) بایستی توسط مشتری تکمیل و تایید گردد.

۶- پس از تکمیل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کد، صفحه ای برای مشتری به شکل ذیل نمایش و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست، ثبت اطلاعات به صورت کامل صورت می پذیرد.

نکته مهم: لازم به ذکر است مشتریانی که قبلا یک بار توسط سایت امتا احراز هویت گردیده اند، در صورت مراجعه مجدد به سایت، مطابق با شکل ذیل، می بایستی پس از دریافت رمز عبور پیامکی، وارد سایت شوند.

۷- و پایان – می توانید وارد شوید.

همچنین بخوانید : آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای سایپا

آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای سایپا

نوشته آموزش ثبت نام در سامانه امتا برای ایران خودرو اولین بار در ترنجی پدیدار شد.