گلکسی فولد لایت ضد آب خواهد بود، یک قدم بزرگ برای گوشی‌های تاشو

گلکسی فولد لایت به نظر دستگاه جالبی می رسد. البته انتخاب نام Galaxy Fold Lite برای گوشی تاشو ارزان سامسونگ که می خواهد تتمه موجودی گلکسی فولد را با کمی تغییر به پایان برساند، هنوز محل سوال است اما با فرض این نام باید گفت که گلکسی فولد لایت ضد آب خواهد بود. این یک قدم بزرگ برای گوشی‌های تاشو است و حقیقتا برای ما جالب است که ببینیم سامسونگ چطور می خواهد بخش لولای دستگاه را ضد آب کند.

گلکسی فولد لایت

سامسونگ از زمان عرضه Galaxy Fold مشغول کار بر روی تلفن های هوشمند مختلف قابل تاشو است. این شرکت در اوایل سال جاری Galaxy Z Flip را معرفی کرد و طبق گزارش ها، قصد دارد Galaxy Fold 2 را در تابستان ۹۹ راه اندازی کند. همچنین شایعه می شود که سامسونگ نسخه ارزان تر Galaxy Fold را با ترکیبی از اجزای سخت افزاری مختلف از سال ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ روانه بازار خواهد کرد.

ثبت اختراع جدیدی که توسط غول گوشی های هوشمند کره جنوبی ارائه شده است نشان می دهد که در حال کار روی طراحی تلفن تاشو بوده که دارای یک نمایشگر کاور بسیار کوچکتر است. همانطور که در طرح زیر مشاهده می کنید، به نظر می رسد تلفن تاشو دارای صفحه نمایش گوشه ای در قسمت داخلی و یک نوار نازک از صفحه نمایش در قسمت بیرونی است. با توجه به نسبت ابعاد صفحه نمایش جلد، ما فکر نمی کنیم که بتواند برای هر چیزی غیر از بررسی اعلان ها و برقراری تماس استفاده شود.

گلکسی فولد لایت

به نظر می رسد یک مجموعه دوربین دوگانه که در داخل ناچ صفحه اصلی قرار دارد، شبیه به نسخه اصلی Galaxy Fold است. در عقب، به نظر می رسد تلفن تاشو دارای یک دوربین سه گانه است و می توان یکی از این سنسورها را در پشت لنز زوم اپتیکال پریسکوپی قرار داد. در این طرح همچنین یک اسکنر اثر انگشت مجهز به جانبی، بلندگوهای استریو و یک درگاه USB Type-C نیز نشان داده شده است.

گوشی هوشمند Galaxy Fold Lite همچنین می تواند از طراحی گرد و غبار و ضد آب برخوردار باشد

این حق ثبت اختراع همچنین نشان می دهد که این تلفن می تواند دارای امتیاز IP برای گرد و غبار و مقاومت در برابر آب باشد. هیچکدام از تلفنهای تاشو که تاکنون معرفی شده اند دارای طراحی گرد و غبار و ضد آب نیستند. اگر سامسونگ تلفن قابل تاشوئی را که در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است بتواند ارایه کرد، این یک دستاورد است. این می تواند برای گلکسی فولد ۲ و گلکسی زد فلیپ بعدی هم مهم باشد.

شایعه شده است که سامسونگ در نظر دارد نسخه مقرون به صرفه ای از گلکسی فولد به نام Galaxy Fold Lite را عرضه کند. طبق گزارشات، این دستگاه از 4G LTE ، صفحه نمایش داخلی با محافظ فیلم پلاستیکی، نمایشگر كاور كوچک، بدنه ای از جنس آلومینیوم و شیشه ، 256 گیگابایت داخلی و قیمت ۱۱۰۰ دلار خواهد بود. همچنین یک شایعه جداگانه ادعا می کند که این شرکت قصد دارد نسخه ای با نسخه محدود Galaxy Fold را با قیمت 1،099 دلار به فروش برساند.

نظر شما در مورد این طرح ممکن Galaxy Fold Lite چیست؟ آیا می توانید یک گوشی قابل تاشو را با صفحه نمایش کوچک خارجی بخرید؟ ضد آب بودن آن چقدر برای شما اهمیت دارد؟

نوشته گلکسی فولد لایت ضد آب خواهد بود، یک قدم بزرگ برای گوشی‌های تاشو اولین بار در ترنجی پدیدار شد.