مشخصات دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰ لو رفت
1 min read

مشخصات دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰ لو رفت

دو هفته پیش بود که مشخصات نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت. ما متوجه شدیم که بین نسخه معمولی و پلاس تفاوتی در تخت یا اج بودن، رزلوشن و شاید رفرش‌ریت وجود دارد. امروز اما مشخصات دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰ لو رفته است. جایی که خبر از فوکوس لیزری و رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین گلکسی Noteo 20 پلاس عنوان می شود.

دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس

پیش از این که آغاز کنیم می خواهم بپرسم که آیا به وجود حفره میکروفون درون قاب شیشه ای دوربین، در رندر بالا توجه کرده بودید؟ من هم ندیده بودم تا زمانی که این تصویر را برای همین مطلب ویرایش می کردم. نکته جالبی است که به ضبط بهتر صدا کمک می کند.

طی هفته گذشته مشخص شده که سری گلکسی نوت ۲۰ زوم ۱۰۰ برابر دیجیتال گلکسی اس ۲۰ اولترا را ارایه نمی کند اما با این وجود لنزهای پریسکوپ و سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد. اطلاعات بیشتر درباره مشخصات دوربین گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس منتشر شده است.

ظاهرا گلکسی نوت ۲۰ پلاس با همان حسگر تصویر ایزوسل Bright HM1 سامسونگ با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می کند که در گلکسی اس ۲۰ اولترا حاضر بود. خبر خوب این است که این دوربین با سخت افزار جدید برای بهبود فوکوس اتوماتیک عرضه خواهد شد. تغییر عمده نسبت به گلکسی اس ۲۰ اولترا، دوربین تله فوتو خواهد بود.

حضور فوکوس لیزری در دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس می توانید نویدبخش برطرف شدن مشکل فوکوس گلکسی اس ۲۰ اولترا باشد و این خیلی مهم است. اگر گلکسی نوت ۲۰ پلاس بتواند مشکل مذکور را برطرف کند، یک برگ برنده ویژه نسبت به S20 Ultra خواهد داشت.

مشخصات دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰

در گزارش جدید ادعا می شود که حسگر تصویر ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد. این یک انتخاب جالب است، زیرا انتظار داریم سنسور از نوع 1/2.55 اینچی باشد و این مشابه سنسور اصلی در گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ است. البته شاید، سنسور 1/1.76 اینچی در گلکسی اس ۲۰ پلاس باشد. دوربین زاویه دید عریض همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی از سری اس ۲۰ را ارایه خواهد بود.

دوربین گلکسی نوت ۲۰ معمولی ظاهرا سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی را ارایه نمی کند. در عوض، از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است. این دقیقا همان مشخصات دوربین گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ پلاس است.

نظر شما درباره این مشخصات لو رفته برای دوربین خانواده گلکسی نوت ۲۰ چیست؟

نوشته مشخصات دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس و گلکسی نوت ۲۰ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.