افزایش قیمت کرایه اسنپ و تپسی : ادعای متناقض سرویس ها با کاربران
1 min read

افزایش قیمت کرایه اسنپ و تپسی : ادعای متناقض سرویس ها با کاربران

اگر در چند روز اخیر از تاکسی اینترنتی و به خصوص اسنپ و تپسی استفاده کرده باشید به احتمال زیاد متوجه افزایش قیمت ها شده اید. برای من از عید فطر به این سو به شکل قابل توجهی در ذهنم باقی مانده است اما گمان کردم که شاید برای تعطیلات و این موارد باشد. با ادامه این شرایط اما به نظر می رسد یک اتفاق رسمی افتاده است. افزایش قیمت کرایه اسنپ و تپسی رسما تایید شده و افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی مورد تایید است. در این بین اما شاهد ادعای متناقض سرویس ها با کاربران هستیم. برای مثال در تجربه شخصی من (در شرایط مشابه یعنی ساعت و میزان ترافیک برابر) تا ۱۰۰٪ افزایش قیمت هم وجود داشته است.

افزایش قیمت کرایه اسنپ و تپسی

در روزهای اخیر تعداد زیادی بازخورد اعتراضی از کاربران در شبکه های اجتماعی مختلف از جمله توییتر منتشر شده است. این تقریبا با همه کاربران می گوید که اگر آن ها هم گران شدن در قیمت کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی را شاهد هستند، تنها نبوده و این یک اتفاق کلی است.

ادعای رسمی تاکسی اینترنتی “اسنپ” این است که شاهد افزایش قیمت بین ۱۵ تا ۲۰ درصدی هستیم اما کاربران حداقل ۴۰٪ افزایش کرایه را گزارش می کنند. در برخی شرایط حتی تا افزایش ۱۰۰٪ کرایه نیز گزارش شده است.

در ادامه تصویر تعدادی از توییت‌های کاربران اسنپ را برای شما منتشر می کنیم:

همچنین اینجا چند توییت از کاربران تپسی وجود دارد:

تجربه شما از افزایش قیمت تاکسی های اینترنتی چیست؟ فکر می کنید که این شرایط عادلانه است؟

نوشته افزایش قیمت کرایه اسنپ و تپسی : ادعای متناقض سرویس ها با کاربران اولین بار در ترنجی پدیدار شد.