پس از برنده شدن در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو چه مبلغی باید پرداخت شود؟ جدول محصولات ایران خودرو

می دانیم که فروش فوق العاده خودرو این روزها ذهن خیلی از مردم را درگیر خود کرده است. یکی از سواله ها این است که پس از برنده شدن در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو چه مبلغی باید پرداخت شود؟ ما اینجا جدول محصولات ایران خودرو را برای شما داریم.

مبلغ ودیعه اول فروش فوق العاده خودروهای ایران خودرو

شما برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو می تواند در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. اولین مرحله از فروش فوق العاده خودروسازان در راستای فروش خودرو به مصرف کننده واقعی و کاهش حضور سوداگران بازار خودرو، از روز چهارشنبه ۷ خردادماه و پیش ثبت نام آن از روز یکشنبه ۴ خردادماه با فیلترهای مختلف و سختگیرانه آغاز شده است و این شرایط فروش تا روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه اعتبار خواهد داشت.

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو شنبه ۱۷ خرداد ۹۹ خواهد بود

طی چند روز گذشته برخی از شروط خودروسازان برای ثبت نام در طرح فروش تغییر پیدا کرده و یا برخی از آنان به طور کلی حذف شده است که در این خصوص می توانیم به “پرداخت حدود نیمی از هزینه خودرو در زمان ثبت نام و قبل از انجام قرعه کشی” اشاره کرد که با اعتراض متقاضیان و همچنین شبهاتی که در خصوص نگهداری و برگشت این پول مطرح شده بود، با تغییراتی همراه شد و حالا قرار است که این هزینه بعد از انجام قرعه کشی از مشتریان انتخاب شده دریافت شود.

مبلغ ودیعه اول فروش فوق العاده خودروهای ایران خودرو

طبق اعلام شرکت های خودروسازی، از شنبه هفته آینده قرعه کشی میان ثبت نام کنندگان خودرو آغاز شده و کسانی که در قرعه کشی انتخاب شود، لازم است تا هزینه ای که پیش از این در زمان ثبت نام و قبل از قرعه کشی دریافت می شد را پرداخت کنند. حال باتوجه به جدولی که پیش از این توسط ایران خودرو منتشر شده بود، نگاهی به مبالغ تعیین شده برای پرداخت مرحله اول متقاضیان خواهیم داشت که جزییات آن در جدول بالا آمده است.

شانس برنده شدن در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو چقدر است؟

لازم به ذکر است که این جدول مربوط به روزهای گذشته بوده و به همین دلیل “پرداخت ودیعه اول قبل از قرعه کشی” در آن ذکر شده است که حالا با تغییرات ایجاد شده، پس از انتخاب متقاضیان در قرعه کشی می بایست پرداخت شود.

نوشته پس از برنده شدن در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو چه مبلغی باید پرداخت شود؟ جدول محصولات ایران خودرو اولین بار در ترنجی پدیدار شد.