جایگاه سینی سیم کارت آیفون ۱۲ تغییر می کند

در تولیدات اندرویدی مدت‌هاست که جایگاه سینی سیم کارت عوض شده و خیلی از برندها روی لبه بالای یا پایین آن را قرار داده اند. تصاویر جدید منتشر شده در وبلاگ Macotakara امروز نشان می دهد که اپل به طور بالقوه می تواند سینی سیم کارت آیفون ۱۲ را تغییر بدهد.

جایگاه سینی سیم کارت آیفون ۱۲

جایگاه سینی سیم کارت آیفون ۱۲

با توجه به تصویر منتشر شده، سینی سیم کارت با دکمه های تنظیم حجم صدا و دکمه مخصوص حالت سکون در یک سمت قرار خواهند گرفت. هدف از این کار ایجاد فضایی برای آنتن 5G در طراحی است که انتظار می رود در آیفون جدید به نمایش درآید.

“منابع Alibaba می گویند که تغییراتی در سری آیفون ۲۰۲۰ وجود دارد. آنها می گویند سینی سیم کارت که در ابتدا در لبه کناری دکمه قفل قرار داشت به لبه کناری دکمه کنترل صدا منتقل می شود. در محل قبلی سینی سیم کارت ممکن است یک آنتن 5G AiP مانند “QTM052″ که قادر به ارتباط با ماژول آنتن موج 5G NR میلی متر Qualcomm باشد، قرار گیرد. ”

اولین تصویر سینی سیم را در زیر دکمه های صدا که در حال حاضر در سمت چپ آیفون وجود دارد، نشان می دهد، همان جایی که سوئیچ سایلنت نیز قرار دارد.آیفون ۱۲ پرو مکس

تصویر دوم یک “ماژول AiP” جدید را در سمت راست آیفون ۱۲، در زیر دکمه ققل و جایی که سینی سیم در حال حاضر در آیفون ۱۱ و مدل های قبلی قرار دارد را نشان می دهد.

آیفون ۱۲ پرو مکس را در این رندرها ببینید

این تغییر ممکن است اتفاق بیفتد تا فضای کافی برای آیفون جدید برای پشتیبانی از فناوری 5G mmWave فراهم شود، امکانی که 9to5Mac نیز به دلیل یادداشتی از تحلیلگر زنجیره تأمین شرکت اپل، مینگ چی کو، عنوان کرده بود.

“فروش آیفون mmWave احتمالا تاخیر داشته باشد، زیرا طراحی آنتن در بسته (AiP) در اوایل ماه آوریل تغییر می یابد. علاوه بر این، آزمایشگاه بسته است و نمی تواند خدمات فرآیند صلاحیت را ارائه دهد. در صورتی که همه گیری کرونا نمی تواند به خوبی کنترل شود. در ماه ژوئیه، بنابراین ما فکر می کنیم که میزان فروش آیفون های mmWave از 15-20٪ به 5-10٪ کاهش می یابد. ”

در حال حاضر این تصاویر تاییدیه زیادی ندارند و شاید غیرقابل اعتماد باشند. منتظر آیفون ۱۲ هستید؟

نوشته جایگاه سینی سیم کارت آیفون ۱۲ تغییر می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.