حق اختراع ال جی برای گوشی تاشو لول شونده

اگر می خواهید یک طرح انقلابی ارایه کنید مشخصا فقط نباید طرح‌های فعلی در ذهن‌تان بچرخند، درست است؟ ال جی همین کار را کرده و حالا اینجا ما حق اختراع ال جی برای گوشی تاشو لول شونده داریم، چیزی که عجیب به نظر می رسد اما همزمان جالب هم هست.

حق اختراع ال جی برای گوشی تاشو لول شونده

ما شاهدیم که هواوی، موتورولا و سامسونگ در ۱۲ ماه گذشته همه، تلفن های قابل تاشو را معرفی می کنند، اما ال جی از این لحاظ غایب بوده است. با این وجود، ثبت اختراع جدید این شرکت اشاره دارد که روی یک راه حل قابل جابجایی جالب توجه کار می کند.

یک گزارش از آسیا گفته است که ال جی در حال کار بر روی یک دستگاه با صفحه نمایش رول‌شونده و تاشو است و این حرف را به استناد ثبت اختراع می پردازد. برای ایده بهتر در مورد این وسیله، از تصویر در بالای مقاله استفاده کنید.

به گفته این گزارش ایده این است که شما دستگاه را به سمت راست گوشی تاشو LG باز کنید تا از یک صفحه کوچک به صفحه نمایش تبلت (که در زیر سمت چپ مشاهده می شود) بیرون بیاید. از اینجا به نظر می رسد که شما قادر خواهید بود صفحه را حتی بیشتر گسترش داده و آن را به یک شکل شکل لپ تاپ بپیچید. راستش درک این طرح کمی سخت است و تمرکز زیادی باید روی آن بکنید.

این یک طراحی بسیار دیوانه‌وار است آن هم زمانی که تلفن های تاشو به طور کلی هنوز در مرحله نسبتا اولیه توسعه قرار دارند اما اگر به درستی اجرا شود، می تواند آنچه را که در اصل لپ تاپ است در یک شکل فرم تلفن ارائه دهد. تصویر فوق نسبت تصویر عجیبی را برای نمایشگر نشان می دهد، اما امیدوارم LG اگر این محصول را در دسترس قرار دهد، این مشکل را برطرف کند.

همچنین اگر LG لوازم جانبی کیبورد را پیشنهاد کند که با تلفن مذکور استفاده باشد، بسیار مناسب خواهد بود و به جای اینکه در صفحه لمسی به صورت لمسی تایپ کنید، یک کیبرد مناسب تایپ کردن به سبک لپ تاپ به شما ارائه می دهد.

فرم فکتور ایده آل برای یک تلفن قابل تاشو به نظر شما به چه صورت است؟ فکر می کنید این ایده ال جی چطور است؟

نوشته حق اختراع ال جی برای گوشی تاشو لول شونده اولین بار در ترنجی پدیدار شد.