شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود؟
1 min read

شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود؟

اخیرا تمایل به توانایی زوم زیاد برای موبایل های هوشمند دیده شده است. امروزه هرچه دستگاه پرچمدارتر باشد یا بخواهد اینطور دیده شود، سازنده همیشه در تلاش است تا با پارامترهای زوم اپتیکال یا دیجیتال روی کاربر تأثیر بگذارد. شیائومی از این روند دور نخواهد ماند. علاوه بر این قصد دارد یک رکورد تعیین کند. باور می کنید که شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود؟ خب باید بگویم که این جدیدترین شایعه و تقریبا اولین شایعه درباره میان رده متمرکز بر دوربین این شرکت است!

شیائومی Mi CC10

یکی از منابع قابل اعتماد اعلام کرده است که شیائومی در حال تهیه یک تلفن هوشمند با نام کد CAS است و معرفی آن در ماه آتی میلادی برگزار می شود. نام تجاری محصول جدید ممکن است Xiaomi Mi CC10 باشد. همچنین، دوربین آن باید دارای زوم اپتیکال چشمگیر ۱۲ برابر باشد. علاوه بر این، با ارائه پشتیبانی از بزرگنمایی دیجیتال می توان آن را تا ۱۲۰ برابر افزایش دهد و حداقل روی کاغذ از گلکسی اس ۲۰ اولترا بهتر خواهد بود.

طبق انتظار دوربین اصلی Xiaomi CAS چند ماژول خواهد بود و سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL Bright HM2 به عنوان دوربین اصلی عمل خواهد کرد. جالب اینجاست که این تلفن هوشمند با پشتیبانی از شبکه های نسل پنجم، ماژول NFC و تراشه هنوز معرفی نشده Snapdragon 775G تجهیز خواهد شد. البته این ها همه شایعات است.

شیائومی می

به یاد بیاورید که فناوری بزرگنمایی اپتیکال نسبت به بزرگنمایی دیجیتال سنتی از جمله ایجاد عکس های با کیفیت بهتر هنگام عکسبرداری با بزرگنمایی در مسافت های طولانی، دارای مزیت قابل توجهی است. علاوه بر این، کاربر طیف گسترده ای از قابلیت های پس از پردازش فریم را دریافت می کند و این باعث آزادی زیادی برای خلاقیت می شود.

گفتنی است، در مدت زمان مشابه سال گذشته، شیائومی گوشی های هوشمند Mi CC9 و CC9e را در چین معرفی کرده است. هر دو دستگاه نمایشگرهای AMOLED ساخته شده توسط سامسونگ را دارند، مجموعه ای از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش، به همراه دوربین های سه گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 سونی با دیافراگم f/1.79 داشتند.

چند ماه پس از آن شیائومی می سی سی ۹ پرو (Mi CC9 Pro) با دوربین پنج گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و قیمت ۴۰۰ دلار رسما معرفی شد. نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می CC10 هستید؟

نوشته شیائومی Mi CC10 با زوم ۱۲۰ برابر ارایه می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.