رنگ های ردمی ۹ را ببینید

انتظار می رود شیائومی سری اقتصادی ردمی ۹ را تا پایان ماه جاری در بازارهای مختلف از جمله ویتنام ، چین و هند معرفی کند. جدیدترین گزارش های اخیر نشان داد که این شرکت ممکن است از سری Redmi 9 در تاریخ ۵ تیرماه ۹۹ در ویتنام رونمایی کند. بر اساس گزارش جدید امروز می توانید رنگ های ردمی ۹ را ببینید. بخشی که معمولا در گوشی های اقتصادی خیلی توجهی به آن نمی شود اما اینجا به نظر می رسد که تنوع بیشتری وجود دارد.

رنگ های ردمی ۹

با وجود این شایعات هنوز هیچ تأییدی از برند چینی در دست نیست. چند هفته پیش از رونمایی، کوران شایعات مشخصات کلیدی تلفن های هوشمند Redmi 9A ، Redmi 9C و Redmi 9 را فاش کرده است. امروز یک تصویر واقعی از تلفن هوشمند ادعا شده Redmi 9 منتشر شده است تا دو رنگ آن را فاش کند.

رنگ های ردمی ۹

در میان سری های Redmi 9 ، فقط گوشی Redmi 9 با دوربین های چهارگانه به بازار عرضه می شود. از این رو ، به نظر می رسد گوشی نمایش داده شده در این عکس تلفن Redmi 9 است. به نظر می رسد که در قاب پشتی از جنس پلی کربنات استفاده شده است. این گوشی در رنگ های ترنجی 😎 و بنفش بسیار جذاب دیده می شود. این احتمال وجود دارد که به گزینه های رنگی دیگر نیز برسد.

مشخصات Redmi 9 بر اساس شایعات

ردمی ۹ دارای یک پنل LCD در اندازه 6.5 اینچی با سوراخ برای دوربین سلفی در مرکز لبه بالا پنل است. انتظار می رود رزولوشن FHD + را ارایه کند. گفته می شود پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio G80 توان این گوشی را با حداکثر 4 گیگابایت رم پشتیبانی می کند. گزارش های متناقض ادعا می کند که شیائومی این دستگاه را توسط Helio G70 تجهیز خواهد کرد.

این تلفن هوشمند ممکن است حداکثر 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داشته باشد. شاید یک باتری 5000 میلی آمپری داشته و یک شارژر سریع 18 وات نیز می تواند درون جعبه آن باشد.

دوربین سلفی ردمی ۹ یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است. پنل پشتی این گوشی دارای سیستم دوربین چهارگانه 13 مگاپیکسلی + 8-مگاپیکسلی + 5-مگاپیکسلی + 2-مگاپیکسلی است. یک حسگر اثر انگشت در قسمت عقب گوشی نیز موجود است.

ردمی ۹ احتمالا در دو نسخه ۳+۳۲ و ۴+۶۴ گیگابایتی برای حافظه رم و داخلی به بازار می رسد. قیمت ردمی ۹ در ویتنام ممکن است زیر ۱۵۰ دلار باشد.

نظر شما درباره رنگ های ردمی ۹ چیست؟

نوشته رنگ های ردمی ۹ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.