موتورولا Moto E LE را ببینید
1 min read

موتورولا Moto E LE را ببینید

موتورولا در حال کار بر روی یک دستگاه ارزان قیمت جدید است که با نام Moto E LE شناخته خواهد شد و ما به لطف مجموعه ای از تصاویر درز شده ، اولین نگاه خود را به آن داریم. در این مطلب می توانید موتورولا Moto E LE را ببینید، دستگاهی که با طراحی نسبتا به روز خود می خواهد کاربران رده اقتصادی را وسوسه کند.

موتورولا Moto E LE

موتورولا Moto E LE

این دستگاه از نمایشگر نسبتا کم حاشیه با ناچ قطره طور بهره می برد و همانطور که انتظار دارد رزلوشنی بیشتر از HD+ را به شما نمی دهد. در بخش دوربین اصلی از دوربین های دوتایی مسطح با قاب پشتی برخوردار است. جک هدفون در قسمت بالا قرار دارد و لبه پایین جایگاه بلندگو و اتصال USB-C است. به طور کلی موتورلا Moto E LE آینده به عنوان جانشین Moto E6 Plus سال گذشته عمل می کند.

پیش از این موتورولا Moto E LE در پایگاه داده اپراتور Verizon مشاهده شده بود که مشخصات اصلی آن را فاش می کرد. این دستگاه احتمالا از چیپست کمتر محبوب اسنپدراگون ۶۳۲ بهره می برد و باتری ۳۵۵۰ میلی آمپر ساعتی را در چنته دارد.

اندازه آن در حدود 159.7776.25×8.65 mm قرار دارد و آن را کمی بزرگتر از Moto E6 Plus نشان می دهد که می تواند یک صفحه بزرگتر را نشان دهد. این تلفن همچنین با اندروید ۱۰ عرضه می شود و پیش بینی می شود در ایالات متحده آمریکا حدود 150 دلار باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که موتورولا Moto E LE دستگاه جذابی می تواند باشد؟

نوشته موتورولا Moto E LE را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.