گلکسی واچ ۳ نام ساعت هوشمند بعدی سامسونگ است

شاید سامسونگ سهم بزرگی از بازار ساعت های هوشمند نداشته باشد یا بازیگر اول این بازار نباشد اما مشخصا محصولاتش همیشه برای ما جالب است. به نظر می رسد ساعت هوشمندی که در مراسم معرفی گلکسی نوت ۲۰ با تاریخ معرفی ۱۵ مرداد ۹۹ رونمایی خواهد شد، گلکسی واچ ۳ است. به این ترتیب Galaxy Watch 3 نام ساعت هوشمند ۲۰۲۰ سامسونگ است.

گلکسی واچ ۳

شاید از یاد برده باشید، در حافظه خودم هم داشت خاک می خورد اما سال ۲۰۱۳ سامسونگ با معرفی ساعت هوشمند Galaxy Gear توانست اپل را در ارایه ساعت هوشمند غافلگیر کند. هر چند پیش از آن این سونی بود که با نام بسیار جنرال Samrt Watch (این ثبت برند زودهنگام و پیشرو بودن سونی را می رساند) ساعت هوشمند تولید می کرد. در سال ۲۰۱۴ سامسونگ نام گلکسی را از ساعت هوشمندش حذف کرد چون اندروید از آن ها حذف شده بود و تایزن در قلب Gear 2 که سال ۲۰۱۴ معرفی شد، می تپید.

تلاش های بعدی Gear Live و Gear S در همان سال بود که Gear S بیشتر شبیه به یک موبایل روی مچ دست بود، آه خدا را شکر که دیگر سامسونگ آن را تولید نکرد و با Gear S2 طراحی جدید سامسونگ برای ساعت هوشمند دایره ای رونمایی شد، همان زمان که سامسونگ متوجه شده بود طراحی موبایل هایش هم خیلی ضعیف بوده و طراحی جذاب و تاثیرگذار گلکسی S6 را ارایه کرده بود.

از این تاریخچه کوتاه که بگذریم به سال ۲۰۱۸ و گلکسی واچ می رسیم، نامی که از همان ابتدا شاید باید مورد انتخاب سامسونگ قرار می گرفت.

گلکسی واچ ۳

مدل SM-R855F در تایلند دیده شده که حاوی نام Galaxy Watch 3 در رنگ سیاه و سفید است. این تقریبا جایی برای تفسیر و تردید در این مورد باقی نمی گذارد، اما ما اطلاعات بیشتر درباره این ساعت هوشمند احتمالا مجهز به تایزن نداریم.

دفتر کمیسیون پخش و ارتباطات ملی تایلند تأیید كرد كه این یک نسخه LTE با اندازه 41 میلی متر است كه ما در اینجا با آن سرو كار داریم، در حالی كه اخیراً كمسیون ارتباطات فدرال آمریكا فاش كرد كه SM-R845 قرار است در ابعاد 45 میلیمتر عرضه شود.

رینگ چرخان گلکسی واچ به مدل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ برمی‌گردد

امیدوارم که شایعه بازگشت رینگ چرخان محبوب به این معنا نباشد که Galaxy Watch 3 در اندازه Galaxy Watch اصلی باشد. سایر ویژگی های اساسی در مورد هوشمند ساعت هوشمند بعدی سازگار با سیستم عامل Android و iOS سامسونگ شامل 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، استیل ضد زنگ، آلومینیوم و حتی انتخاب های ساخت تیتانیوم، پوشش محافظ Gorilla Glass DX همچنین مقاوم ۵ اتمسفر (عمق ۵۰ متر)، گواهی مقاومت نظامی MIL-STD-810G، قابلیت GPS داخلی استاندارد و باتری ۳۳۰ میلی آمپر برای مدل بزرگتر است.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند جدید سامسونگ هستید؟

نوشته گلکسی واچ ۳ نام ساعت هوشمند بعدی سامسونگ است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.