اندروید باکس چیست؟ سرگرمی‌های جدیدتان را روی صفحه‌ای بزرگتر تجربه کنید
1 min read

اندروید باکس چیست؟ سرگرمی‌های جدیدتان را روی صفحه‌ای بزرگتر تجربه کنید

دنیای اینترنت منبع بی‌انتهای سرگرمی‌هاست. فیلم‌، سریال، گیم، موزیک، شبکه‌های اجتماعی و هر چیزی که می‌تواند ساعت‌ها ما را سرگرم کنند در این دنیای بی‌انتها وجود دارند.

اما در حقیقت چند مشکل اینجا وجود دارد:

  • نمی‌توانیم فیلم و سریال را روی گوشی ببینیم.
  • استفاده بیش از حد از گوشی با فاصله نزدیک به چشم‌ها آسیب می‌زند.
  • نشستن پشت لپ‌تاپ و کامپیوتر هم اذیت‌کننده است.

تمام این عوامل باعث می‌شوند تا نتوانیم آنطور که باید از دیدن فیلم ها و سریال های آنلاین لذت ببریم. اما با اندروید باکس می‌توانید روی مبل دراز بکشید. ریلکس کنید و تمام این سرگرمی‌ها و لذت تماشا را روی تلویزیون تجربه کنید. در ادامه با اندروید باکس، این اعجوبه کوچک و جذاب آشنا می‌شوید.

تی وی باکس چیست؟

تی وی باکس یا اندروید باکس یک ابزار کوچک و کم‌هزینه است که تلویزیون شما را به یک پلتفرم اندرویدی قدرتمند تبدیل می‌کند. هر فیلم و سریالی که روی گوشی و لپ‌تاپ می‌دیدید حالا می‌توانید روی تلویزیون با صفحه‌ای بزرگتر و کیفیت بالاتر ببینید. با اندروید باکس 4k می‌توانید کیفیت ماورایی را هم تجربه کنید و لذت ببرید.

می‌توانید گیم اندرویدی بازی کنید. دسته‌بازی یا جوی استیک را به اندروید باکس وصل کنید و چون به اینترنت وصل هستید حتی می‌توانید آنلاین بازی کنید. یوتیوب ببینید. یوتیوب مثل یک دریای بزرگ از انواع ویدیوها و سرگرمی‌هاست که ساعت‌ها می‌توانید در آن غرق شوید و گذر زمان را فراموش کنید.

اگر از فیلم‌ها و سریا‌ل‌های تلویزیون داخلی خسته شده‌اید و تبلیغات طولانی ماهواره‌ای هم فقط وقت‌تان را می‌گیرند حالا با اندروید باکس دنیایی جذاب را تجربه می‌کنید. فیلم‌ها و سریال‌ها و انیمیشن‌ها روز دنیا را دنبال می‌کنید. بدون اینکه صحنه‌ای از آن‌ها کم شده باشد یا می‌توانید از سرویس‌هایی مثل فیلیمو و یا نماوا آنلاین فیلم ببینید. با خانواده و یا دوستان‌تان. تنها یا در جمع. با اندروید باکس یک جعبه‌ی سرگرمی در کنار شماست.

سایر قابلیت‌های اندروید باکس

هر قابلیت و امکاناتی که روی اندروید دارید با تی وی باکس روی تلویزیون‌تان هم خواهید داشت. با خرید اندروید باکس به این قابلیت‌ها و سرگرمی‌ها دسترسی خواهید داشت:

  • می‌توانید صفحات وب را بگردید و از سایت‌های محبوب‌تان بازدید کنید.
  • دسته‌بازی را به اندروید باکس وصل می‌کنید و بازی می‌کنید.
  • می‌توانید هر نرم‌افزار اندرویدی که دوست دارید را از گوگل پلی نصب کنید و روی تلویزیون استفاده کنید.
  • فیلم‌ها و سریال‌ها را با پلیرهای مختلف پخش کنید. برخی تلویزیون‌ها نمی‌توانند فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری را بخوانند اما اندروید تعداد زیادی پلیر با امکان پخش انواع فرمت دارد.
  • به اسپاتیفای و یا ساندکلاودتان وصل می‌شوید و موزیک باکیفیت گوش می‌کنید.
  • فیلم‌ها را با کیفیت 4K و یا Full HD می‌بینید. اندروید باکس 4K کیفیتی فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • با خانواده و دوستان‌تان فیلم و عکس تماشا می‌کنید. از طریق قابلیت Screen Mirroring و دستگاه اندروید باکس می‌توانید گوشی‌تان را هم به تلویزیون وصل کنید تا فیلم‌ها و عکس‌های گوشی‌تان را روی تلویزیون و دسته‌جمعی ببینید.
  • می‌توانید شبکه‌های اجتماعی‌تان را روی تلویزیون چک کنید.
  • دستگاه حافظه داخلی و همچنین پورت USB دارد و می‌توانید فلش و مموری کارت به آن وصل کنید.
  • حتی تلویزیون‌های قدیمی که خروجی HDMI ندارند هم از طریق پورت AV می‌توانند به اندروید باکس وصل شوند و امکانات هوشمند داشته باشند.
  • انواع اپلیکیشن های اندروید تی وی را نصب کنید و از قابلیت های آن استفاده کنید.
  • و صدها قابلیت دیگر که اسپویل نمی‌کنیم تا خودتان تجربه کنید.

تنها چیزی که نیاز دارید یک اندروید باکس و اینترنت پرسرعت است.

اندروید باکس از طریق وای‌فای به اینترنت وصل می‌شود. می‌توانید اینترنت گوشی‌تان را به اشتراک بگذارید و یا از وای فای خانگی‌تان استفاده کنید. حالا شما به اینترنت وصل هستید و می‌توانید تمام تفریحات و سرگرمی‌هایی که گفتیم را تجربه کنید. حتما سرگرمی‌هایی هم خودتان در ذهن‌تان دارید که روی صفحه کوچک گوشی چندان جالب نیستند. اما روی صفحه تلویزیون حس و حالی جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر دارند. یک پکیج آدرنالین منتظر شماست.

اما یک توقف کوچک داشته باشید. چون بهتر است در خرید اندروید باکس دقت کنید تا بهترین کیفیت را داشته باشد و بدون نقص و ایراد بتوانید از آن استفاده کنید.

با دستگاه‌های اندروید باکس سینماتیو هیجان بیشتر را تجربه کنید.

سینماتیو برندی خلاق و ایده‌پرداز است که اندروید باکس‌های باکیفیت و اقتصادی را تولید می‌کند. انواع تی وی باکس در کیفیتی ایده‌ال که از بهترین تجهیزات و تکنولوژی در ساخت آن‌ها استفاده شده‌ است. به طور کامل تست شده‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت به تلویزیون‌تان وصل کنید و یک تلویزیون اندرویدی با دنیایی از سرگرمی‌ها و تفریحات داشته باشید.

اندروید باکس سینماتیو در دو مدل Lite و Prime عرضه می‌شود. مدل لایت کیفیت Full HD دارد و و مدل پرایم از کیفیت 4K هم پشتیبانی می‌کند. در هر دو مدل تمام اپلیکیشن‌های موردنیاز و محبوب به صورت پیش‌فرض نصب شده‌اند. ابعاد کوچک و طراحی هیجان‌انگیزی دارند. درگاه‌های HDMI ، USB ، Micro SD و همچنین AV دارند که برای وصل کردن فلش و دسته بازی و کارت حافظه کاربرد دارند. از اندروید 7.1 و 9 (پرایم) هم پشتیبانی می‌کنند. به سادگی به تلویزیون وصل می‌شوند و تنظیمات ساده‌ای دارند. کار کردن با آن‌‌ها هم بسیار راحت است. منتظر چی هستید؟

یک هدیه ویژه هم از سینماتیو بگیرید: با خرید اندروید باکس سینماتیو 1 ماه اشتراک رایگان و 3 ماه اشتراک 50 درصد فیلیمو یا نماوا را خواهید داشت و می‌توانید فیلم‌های محبوب‌تان را تماشا کنید و لذت ببرید. این فرصت را از دست ندهید.

نوشته اندروید باکس چیست؟ سرگرمی‌های جدیدتان را روی صفحه‌ای بزرگتر تجربه کنید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.