جعبه ردمی ۹ لو رفت

درباره Redmi 9 شایعات زیادی خوانده ایم، مثلا اینکه تاریخ معرفی ردمی ۹ احتمالا ۵ تیر ۹۹ خواهد بود یا رنگ بندی Redmi 9 به چه صورت است و حتی درباره قیمت آن هم صحبت کردیم. امروز نوبت به جعبه است و جعبه ردمی ۹ لو رفته که اطلاعات قبلی ما را تایید می کند.

جعبه ردمی ۹

پیش از این طبق گزارش ها، شیائومی ردمی ۹ در سایت خرده فروش آنلاین فیلیپینی Lazada دیده شده است که دارای تصاویر، مشخصات و قیمت آن است.

مشخصات ذکر شده در این وب سایت با شایعات قبلی مطابقت دارد، بدین معنی که Redmi 9 همراه با مدیاتک Helio G80 عرضه خواهد شد و دارای دو نسخه ۳۲+۳ و ۶۴+۴ گیگابایتی است. همچنین یک شکاف مخصوص کارت حافظه microSD برای افزایش حافظه وجود دارد.

همانطور که روی قاب پشتی جعبه ردمی ۹ می بینید، برخی مشخصات آن درج شده است که اطلاعات قبلی ما را تایید می کند.

جعبه ردمی ۹

همچنین روی جعبه ردمی ۹ نیز تصویر خود دستگاه را شاهدیم که طراحی لو رفته پیش از این را تایید می کند. ردمی ۹ با نمایشگر ۶.۵۳ اینچی FHD+ ارایه شده است که دارای یک ناچ قطره طور برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. قسمت پشتی این گوشی هوشمند که دارای یک بافت خاص است و به نظر می رسد ترکیبی از پنل های پشتی Redmi K30 و Redmi Note 8 Pro باشد. محل استقرار یک دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین زاویه دید عریض ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپکسلی تشخیص عمق است.

ردمی ۹ در سه رنگ عرضه می شود و یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از طریق پورت USB-C تا حداکثر ۱۸ واتی شارژ می شود.

از دیگر نکات برجسته Redmi 9 می توان به حسگراثر انگشت روی قاب عقب ، AI Face Unlock ، IR Blaster ، پشتیبانی از دو سیم کارت و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی ۹ هستید؟

نوشته جعبه ردمی ۹ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.