مبلغ پیش فروش شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ حداقل ۸۰ میلیون تومان است
1 min read

مبلغ پیش فروش شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ حداقل ۸۰ میلیون تومان است

دیروز در ترنجی خواندیم که پیش فروش ساینا S و شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ صورت می پذیرد و ارایه به صورت قرعه کشی خواهد بود. در این طرح خودروهای شاهین، ساینا S، کوییک سال و ساینا سال برای اولین بار پیش فروش می شوند. گفته می شود که مبلغ نهایی خودروها در این پیش فروش، به قیمت روز زمان تحویل خواهد بود. همچنین اگر به خرید شاهین متمایل هستید بد نیست بدانید مبلغ پیش فروش شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ حداقل ۸۰ میلیون تومان است.

پیش فروش شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹

سایپا شاهین

پس پیامک اسامی منتخب در قرعه کشی از ساعت ۱۴ بعدازظهر پیش فروش ۹ محصول آغاز می‌شود و خودروی شاهین برای نخستین بار پیش فروش می‌شود.

قائم مقام سایپا با بیان اینکه در این مرحله ۴۰ هزار دستگاه پیش فروش می‌شود تاکید کرد: تحویل خودرو‌ها از ۴ ماه تا یکسال است، اما تحویل خودروی شاهین از زمستان امسال آغاز می‌شود.

قائم مقام سایپا آقای باقری عنوان کرد: در حال حاضر برای ثبت نام به صورت علی الحساب متقاضیان باید ۸۰ میلیون تومان پرداخت کنند.

تمام شرایط فروش فوق العاده در پیش فروش نیز اعمال می‌شود و قیمت نهایی آن‌ها در زمان تحویل مشخص می‌شود و قیمت روز خواهد بود. در پیش فروش جدید به جز شاهین، کوئیک سال و ساینا سال برای نخستین بار عرضه می‌شود.

نوشته مبلغ پیش فروش شاهین یکشنبه ۱۸ خرداد ۹۹ حداقل ۸۰ میلیون تومان است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.