شرایط فروش اقساطی محصولات چری خرداد ۹۹ با اقساط ۵ ساله

در حالی که خودروسازان داخلی مشغول قرعه کشی و ارایه ۲۵ هزار خودرو برای ۶ میلیون متقاضی هستند (!) امروز شرایط فروش اقساطی محصولات چری خرداد ۹۹ با اقساط ۵ ساله اعلام شده است. در این طرح فروش چهار محصول مدیران خودرو به فروش می رسد که عبارت است از آریزو ۵، آریزو ۶، تیگو ۵ و تیگو ۷. همچنین شرایط اقساطی منعطف بوده و بین ۱ تا ۵ سال است.

شرایط فروش اقساطی محصولات چری خرداد ۹۹

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. در شرایطی که مدتهاست که خبری از فروش اقساطی خودروها نیست، مدیران خودرو تصمیم گرفته تا شرایط فروش اقساطی چری را برگزار نماید.

شرایط فروش اقساطی محصولات چری خرداد ۹۹

در شرایط فروش اقساطی چری انواع خودروهای این شرکت نظیر چری چری آریزو 5 توربوشارژر، چری آریزو 6 ، چری تیگو 5 و چری تیگو 7 قابل خریداری هستند. موعد تحویل تمامی این خودروها نیز 45 روزه عنوان شده است.

در شرایط فروش چری به روش اقساطی شما قادر خواهید بود تا با پرداخت درصدی از مبلغ کل خودرو، اتومبیل خود را تحویل گرفته و مابقی قیمت را در اقساط 12، 24، 36، 48 یا 60 ماهه پرداخت کنید. میزان پیش پرداخت برای هر خودرو متفاوت است و برای بعضی از خودروها کمتر از 50 درصد قیمت کل خودرو است.

نوشته شرایط فروش اقساطی محصولات چری خرداد ۹۹ با اقساط ۵ ساله اولین بار در ترنجی پدیدار شد.