رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ یک خبر بد است: تبلیغات در برنامه های پیش فرض
1 min read

رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ یک خبر بد است: تبلیغات در برنامه های پیش فرض

اگر این شایعه تحقق پیدا کند رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ هرگز آرزوی شما نخواهد بود. راه های مختلفی برای درآمد از ارایه یک سرویس وجود دارد که خیلی هم ساده است، ۱- رایگان با تبلیفات ۲- دریافت مسقتیم هزینه از کاربر. به نظر می رسد پس از رابط کاربری MIUI شیائومی حالا بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان می خواهد کمی پول بیشتر مزه کند. به همین دلیل می گوییم که رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ یک خبر بد است چون احتمالا و طبق شایعات تبلیغات در برنامه های پیش فرض در راه است و حتی بدتر از چیزی که در MIUI دیده بودیم.

رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ

اگر کاربر سامسونگ باشید می دانید که همین حالا هم مثلا در نرم افزار Samsung Health بنرهای تبلیغاتی وجود دارد که البته فعلا محصولات همین شرکت را تبلیغ می کند. تصور کنید این وضعیت را با تبلیغات غیرمرتبط و آه … خدای من، درون صفحه قفل موبایل شما یک تبلیغات ۱۵ ثانیه ای باشد که اجبارا شما باید آن را ببینید و سپس قفل دستگاه باز شود! من فکر نمی کنم حتی کاربران در ازا دریافت پول به صورت مستقیم هم چنین تجربه کاربری را خواهان باشند.

احتمال نمایش تبلیغات در رابط کاربری سامسونگ به زودی

اولین مرتبه ۸ ماه پیش بود که ما درباره نمایش تبلیغات در رابط کاربری سامسونگ صحبت کردیم. این بار اما به نظر می رسد که آن شایعه کمی جدی‌تر شده است.

اسکرین شات جدید منتشر شده از نسخه One UI 2.5 سامسونگ نشان می دهد که غول فناوری کره شروع به نمایش دادن تبلیغات در برنامه های پیش فرض خود و حتی روی صفحه قفل خواهد کرد. طبق گمانه زنی ها، تبلیغات فقط در موبایل های اقتصادی سامسونگ سری A و M نمایش داده می شوند. اسکرین شات زیر آگهی زمان دار ۱۵ ثانیه ای را روی صفحه قفل نشان می دهد که قبل از اینکه بتوانید قفل دستگاه را باز کنید، باید آن را تماشا کنید. آه … محض رضای خدا!

رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ

نمونه دیگر بنری را در برنامه هواشناسی نشان می دهد. هر دو تبلیغات به زبان کره ای هستند بنابراین هنوز باید دید که آیا سامسونگ این رویکرد را به دستگاه های بین المللی خود منتقل خواهد کرد؟ نمایندگان کره سامسونگ همچنین بیانیه ای را در ماه اکتبر منتشر کردند که در آن به هدف از ارائه تبلیغات بنر به یک UI با هدف ارائه “عملکردهای جدید و عملکرد پایدار خدمات” از طریق درآمد حاصل از تبلیغات اشاره شده بود.

انتظار می رود که رابط کاربری جدید در سری Galaxy Note20 آغاز شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید در این صورت، مثلا شما راضی باشید که چنین دستگاهی بخرید؟ نگرانی من بیشتر این است این روشی شود که تمام برندهای اندرویدی به آن روی بیاورند! یا مثلا اپل هم پس از آن شرایط به این روش روی بیاورد! نه!

نوشته رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ یک خبر بد است: تبلیغات در برنامه های پیش فرض اولین بار در ترنجی پدیدار شد.