شارژر ۱۲۰ وات شیائومی در واقعیت دیده شد
1 min read

شارژر ۱۲۰ وات شیائومی در واقعیت دیده شد

ما درباره شارژر ۱۲۰ وات اوپو و شارژر ۱۲۰ وات ویوو قبلا اخباری شنیده بودیم. سال گذشته، شیائومی فناوری شارژ سریع سیمی ۱۰۰ وات Super Charge Turbo خود را به نمایش گذاشت. این فناوری شارژ سریع این امکان را می دهد که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت تنها از ۱۷ دقیقه از خالی تا پر شارژ شود. حالا اما شارژر ۱۲۰ وات شیائومی در واقعیت دیده شده است. این یعنی باید به زودی منتظر ارایه آن باشیم.

شارژر ۱۲۰ وات شیائومی

شارژر ۱۲۰ وات شیائومی

شیائومی اظهار داشت:

فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات Super Charge Turbo باید امسال در یک دستگاه تجاری موجود ظاهر شود. با این حال، هنگامی که این دستگاه معرفی می شود، ممکن است با یک شارژر حتی قدرتمند تر وارد شود.

ویدئویی در Weibo ظاهر شده است که یک شارژر شیائومی را با توان ۱۲۰ وات نشان می دهد. شارژر بزرگتر از شارژر تلفن معمولی است و سنگین تر به نظر می رسد. دارای بدنه ای سفید با پلاگین آمریکایی است که قابل تاشو نیست.

مشخصات چاپ شده بر روی شارژر، شاید اشتباه گرفته شود اما نشان می دهد شارژر از رده بندی قدرت 20V 6A ، 20V 5A و 11V 6A پشتیبانی می کند. لو Weibing، قبلا نشان داد كه شارژهای سریع ۱۰۰ وات سوپر شارژ توربو از ولتاژ بالایی استفاده می كنند، بنابراین امتیاز قدرت بالاتر از انواع بررسی شده را دارد.

به هیچ وجه نمی توان فهمید که آیا شارژر موجود در ویدیوی بالا اصیل است، اما با دیدن اینکه شیائومی قبلا از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات استفاده کرده است، نمی توانیم وجود یک شارژر ۱۲۰ وات را رد کنیم.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر ۱۲۰ وات شیائومی هستید؟

نوشته شارژر ۱۲۰ وات شیائومی در واقعیت دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.