نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ تخت خواهد بود
1 min read

نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ تخت خواهد بود

ما این را چهار روز پیش به شما گفتیم، آنجا که گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس را دیدیم. بله، هر چند گلکسی نوت ۲۰ پلاس یا نوت ۲۰ اولترا همچنان با نمایشگر دولبه خمیده ارایه می شود اما امروز خبر می رسد که نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ تخت خواهد بود. این حداقل برای من خبر خوبی است چون (اسپول!) با گلکسی نوت ۱۰ لایت که نمایشگر تخت دارد، این روزها تجربه جذابی دارد.

نمایشگر گلکسی نوت ۲۰

سامسونگ پس از انتشار سه پرچمدار سری گلکسی S و دو دستگاه سری Note در سال ۲۰۱۹، اوایل سال جاری از S20 ، S20 + و S20 Ultra رونمایی کرد در حالی که طبق گزارش ها می گویند این شرکت در حال آماده سازی گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ پلاس برای برای مراسم معرفی ۱۵ مرداد ۹۹ بود.

اما اگر مقایسه ای بین خانواده های Galaxy S10 و S20 این شرکت انجام دهید، بدیهی است که تفاوت های معنی داری زیادی پیدا می کنید، مثلا این واقعیت که S10e کوچک و با صفحه نمایش تخت جانیشن مستقیم نداشته است. به نظر می رسد که سامسونگ می تواند تقابل مخالف را برای لیست Galaxy Note ایجاد کند و احتمالا از نمایشگر دولبه خمیده برای مدل اقتصادی تر به نمایشگر تخت برسد.

مطمئناً شنیدن این خبر از سامسونگ کمی تعجب آور است که قصد دارد گلکسی نوت 20 5G معمولی را با نمایشگر تخت عرضه کند آن هم هنگامی که حتی میان رده های دو لبه خمیده در بازار هستند.

اگر به یاد ندارید شما باید آخرین عضو خانواده گلکسی نوت که نمایشگر خمیده داشت را گلکسی نوت ۵ بدانید. خوب البته پس از آن نوت ۷ در سال ۲۰۱۶ با نمایشگر دولبه خمیده نیز وجود داشت، اما همه ما می دانیم که چگونه این دستگاه 5.7 اینچی “آتشین” قبل از ارایه گلکسی Note 8 در سال آینده، کنار گذاشته شد.

نمایشگر گلکسی نوت ۲۰

البته پرچمداران Galaxy S با نام تجاری Edge حتی زودتر از آن چیزهایی را رقم زدند و الهام بخش موجی از الهام ها در طراحی بودند که به نظر می رسد هر سال بزرگتر و بزرگتر می شوند. برخی از این طرح های الهام گرفته از سامسونگ سعی در ایجاد بخشی از حرکت به اصطلاح “آبشار”طور دارند و منحنی های نمایش را به سطح بعدی می رسانند، اما اگر این شایعه سامسونگ برای گلکسی نوت ۲۰ به تحقق بپویندد، به نظر می رسد که فروشنده شماره یک تلفن های هوشمند جهانی بر خلاف هواوی ، ویوو ، اوپو و موتورولا شنا خواهد کرد.

با این حال ، توییت اخیر Ice Universe با ادعای “نوت 20 صاف است” نباید به یک شوک کامل تبدیل شود، در واقع برخی از رندرهای گزارش شده از دستگاه 6.4 اینچی یا همان دستگاه را از چند هفته پیش تأیید می کند. آنچه اکنون ما کنجکاو هستیم این است که آیا سامسونگ یک نوع Galaxy Note 20 Lite را نیز به بازار عرضه خواهد کرد یا نه.

از این گذشته، این شرکت ممکن است بدون هیچ گونه پیگیری Galaxy S10e را به صورت غیرقابل توضیح رها کند، اما S10 Lite و Note 10 Lite به شدت نشان می دهند که سامسونگ به فکر دستگاه های اقتصادی هست.

در بخش مشخصات انتظار می رود که نمایشگر 6.4 اینچی اولد تخت گلکسی Note 20 5G به رزلوشن FHD+ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز با باتری 4،300 میلی آمپر ساعت و یا مشابه آن را در کنار همان اسنپدراگون ۸۶۵ و 16 گیگابایت حافظه رم در راه باشد.

سرانجام، مشخصات دوربین گلکسی نوت ۲۰ تا حدودی نامشخص باقی مانده است ولی شاید بتواند یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را در خود جای دهد، همچنین یک لنز پریسکوپ 13 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 50 برابر و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۲۰ با نمایشگر تخت هستید؟

نوشته نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ تخت خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.