ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2 لو رفت، کم حاشیه تر از گلکسی فولد
1 min read

ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2 لو رفت، کم حاشیه تر از گلکسی فولد

گلکسی فولد نسل اول از نظر طراحی دستگاه جالبی بود اما مثلا حاشیه نمایشگر بیرونی خیلی زیاد و عجیب به نظر می رسید. حالا به نظر می رسد که در گلکسی فولد ۲ شاهد کاهش حاشیه نمایشگر باشیم. امروز ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2 لو رفته و با دیدن اندازه‌های بزرگتر برای نمایشگر می توان نتیجه گرفت که دستگاه هم کم حاشیه تر از گلکسی فولد خواهد بود.

ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2

سامسونگ

گلکسی فولد ۲ یکی از تلفن های هوشمند جذاب در سال 2020 است. این سومین دستگاه قابل حمل تاشو در دسترس از سامسونگ خواهد بود که به عنوان جانشین Galaxy Fold اصلی سال گذشته عرضه می شود. این گوشی ماه ها است که زیر رادار گزارش ها قرار گرفته است. اکنون، اطلاعات جدیدی از کره جنوبی این تلفن را تأیید می کند که نمایشگرهای بزرگتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد.

رندرهای گلکسی فولد ۲ یک نمایشگر بسیار کم حاشیه همراه با S Pen را نشان می دهد

به گفته ETNews، پنل OLED تاشو داخلی و بیرونی در گلکسی Fold 2 به ترتیب ۰.۴ اینچ و ۱.۶۳ اینچ بزرگتر از نمونه های موجود در Galaxy Fold اصلی خواهد بود. این بدان معناست که گوشی هوشمند قابل پیش بینی سامسونگ دارای صفحه نمایش داخلی 7.7 اینچی و صفحه نمایش بیرونی 6.23 اینچی است.

طبق گزارشات قبلی Galaxy Fold 2 امسال به دلیل محدودیت فنی از ویژگی S Pen برخوردار نیست. با این حال، صفحه نمایش داخلی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز متناسب با سری Galaxy S20 برخوردار خواهد بود. نسل قبلی نمایشگر ۶۰ هرتز داشت.

یکی دیگر از پیشرفت های پیشرو آن استفاده از UTG (شیشه فوق العاده نازک) به جای پلی آمید بی رنگ (CPI) است. این نوع از صفحه نمایش در حال حاضر فقط در Galaxy Z Flip یافت می شود.

گلکسی زد فلیپ

گلکسی زد فلیپ

گفته می شود که Galaxy Fold 2 از زمانی که سامسونگ سفارش خود را برای اجزای مورد نیاز در ماه گذشته آغاز کرده است، در حال تولید است. طبق تحلیلگران، پیش بینی می شود این شرکت سالانه 3 میلیون دستگاه تولید کند اما اولین دسته سفارشات قطعات برای ۳۰۰ هزار دستگاه بود.

سامسونگ می تواند Galaxy Fold 2 را در کنار سری Galaxy Note 20 در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ معرفی کند. این گوشی ممکن است یک ماه بعد از پاییز به بازار عرضه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی فولد ۲ هستید؟

نوشته ابعاد نمایشگرهای گلکسی Fold 2 لو رفت، کم حاشیه تر از گلکسی فولد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.