هواوی میت ۴۰ با هدف فروش قابل توجه ارایه می شود
1 min read

هواوی میت ۴۰ با هدف فروش قابل توجه ارایه می شود

تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ به شدت بر ارایه خانواده‌های هواوی میت 30 و P40 از دیدگاه نرم افزاری تأثیر گذاشت. تحریم های بعدی که می تواند بر تأمین تراشه تأثیر بگذارد ماه گذشته اعمال شد، اما برنامه های آینده در حال حاضر بدون تغییر است. ما شاهد این هستیم که هواوی میت ۴۰ با هدف فروش قابل توجه ارایه می شود. هدف قابل توجه یعنی هواوی می خواهد ۸ میلیون دستگاه Mate 40 را در سه ماهه اول پس از معرفی به فروش برساند.

هواوی میت ۴۰

یکی از منابع قابل اعتماد ادعا می کند هواوی هنوز در حال برنامه ریزی برای معرفی پرچمداران سری Mate 40 در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ است. این معرفی در حال حاضر حوالی مهر ۹۹ انجام خواهد شد. این کمی عقب از برنامه معرفی Mate 30 که در شهریور ۹۸ رونمایی شد است اما در نهایت با معرفی‌های سری قبلی Mate مطابقت دارد.

تاخیر اندک در سال جاری احتمالا ارتباطی با مشکلات عرضه تراشه و ارتباط بیشتر با بیماری همه گیر COVID-19 ندارد. اگرچه هواوی تا حد زیادی تحت تأثیر قرار نگرفت، برخی از مشکلات ناشی از قفل شدن در چین اجتناب ناپذیر است.

هواوی میت ۴۰ پرو

همین منبع خبری معتقد است که این شرکت چینی به دنبال فروش حدود ۸ میلیون دستگاه هواوی Mate 40 و Mate 40 Pro تا پایان سال است. با توجه به تحریم های مداوم که استفاده از نرم افزار گوگل را محدود می کند، اکثر قریب به اتفاق این فروش ها در چین انتظار می رود.

هواوی Mate 40 شاید با Kirin 1000 ارایه شود

هواوی به ساخت اکوسیستم خود با محوریت فروشگاه نرم افزار App Gallery ادامه می دهد، اما هنوز هم قبل از این که بتواند با تجربه گوگل پلی مطابقت داشته و با سطح مورد استفاده در اروپا رقابت کند، با مسیری طولانی روبرو است.

در مورد مشخصات، تعداد کمی از جزئیات در حال حاضر موجود است. با این حال، انتظار می رود که سری Mate 40 از تراشه کایرین ۱۰۲۰ یا کایرین ۱۰۰۰ ساخته شده بر روی فرایند تولید ۵ نانومتری جدید بهره ببرد که باید آن را به یکی از سریعترین تراشه های موجود در بازار تبدیل کند.

شما منتظر پرچمدار جدید هواوی هستید‌؟ برای آن شانسی قائلید؟

نوشته هواوی میت ۴۰ با هدف فروش قابل توجه ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.