بنچمارک گلکسی تب اس ۷ پلاس لو رفت
1 min read

بنچمارک گلکسی تب اس ۷ پلاس لو رفت

تبلت های آینده سامسونگ با نزدیک تر شدن به معرفی، در شایعات روز به روز بیشتر ظاهر می شوند. اوایل این هفته شاهد لو رفتن نسخه ۱۱ اینچی یعنی گلکسی اس ۷ در رندرهای گزارش شده بودیم. امشب گلکسی تب اس ۷ پلاس که نمایشگر ۱۲.۴ اینچی برای آن گزار شده بنچمارک Geekbench را پشت سر گذاشته است، در حقیقت بنچمارک گلکسی تب اس ۷ پلاس لو رفت و مقداری اطلاعات برای ما به جا می گذارد. هر چند مشخصا نوع پردازنده مشخص نیست اما با امتیازی که ثبت کرده می توانیم حدس هایی بزنیم.

بنچمارک گلکسی تب اس ۷ پلاس

همانطور که انتظار می رفت، هیچ یک از اطلاعات مشخص شده در این بنچمارک جای تعجب ندارد. گلکسی تب اس ۷ پلاس 5 با مدل عددی SM-T976B از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می برد که در برخی از بازارها نیز می توان آن را در داخل سری Galaxy S20 یافت. برخلاف خانواده گلکسی اس ۲۰ شایعات می گویند که تبلت های سامسونگ نسخه اگزینوس نخواهند داشت.

بنچمارک گلکسی تب اس ۷ پلاس

مدل تست شده دارای ۶ گیگابایت رم است، اگرچه می توان تصور کرد که سامسونگ نسخه ای با ۸ گیگابایت حافظه رم را ارائه می دهد. انتظار می رود خانواده Galaxy Tab S7 تبلت های پرچمدار باشند که درمقابل آیپد پرو اپل رقابت کنند، تبلتی که ۶ گیگابایت حافظه رم دارد.

آخرین ویژگی گلکسی تب اس ۷ پلاس که توسط Geekbench فاش شده است این است که اندروید ۱۰ را اجرا می کند. خب ما چیزی به جز این را انتظار نداشتیم و باید دید که آیا One UI همانند iPad OS برای تبلت ها بهینه می شود یا نه؟

گلکسی تب اس ۷ و گلکسی تب اس ۷ پلاس احتمالا مانند سری Galaxy Note 20 با رابط کاربری One UI 2.5 ارایه خواهد شد. به غیر از پشتیبانی از ژست های کنترلی ناوبری اندروید در برنامه های شخص ثالث، اطلاعات زیادی در مورد ویژگی هایی که One UI 2.5 برای دستگاه های Galaxy به ارمغان می آورد، وحود ندارد. با این حال، علی رغم آنچه ممکن است اخیرا توسط تعدادی از رسانه ها پیشنهاد شده است، تبلیغات مزاحم و تبلیغاتی را ارائه نمی دهد.

رابط کاربری One UI 2.5 سامسونگ یک خبر بد است: تبلیغات در برنامه های پیش فرض

هنوز مشخص نیست که سامسونگ قصد دارد تبلت های جدید پرچمدار خود را چه زمانی رسمی کند. این غول کره‌ای زمانی در ماه آینده یک ساعت هوشمند جدید و ایربادز را به بازار عرضه خواهد کرد، اما احتمالا اوایل همان ۱۵ مرداد Galaxy Tab S7 و S7 + را در کنار Galaxy Note 20 و Galaxy Fold 2 به بازار عرضه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت گلکسی تب اس ۷ و نسخه پلاس آن هستید؟

نوشته بنچمارک گلکسی تب اس ۷ پلاس لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.