دوربین هواوی Mate 40 Pro با رزلوشن ۱۰۸ مگاپکسلی و لنز ۹ المانه ارایه می شود

امروز یک شایعه جذاب درباره پرچمدار آتی هواوی داریم که به ما می گوید این دستگاه در بخش دوربین حتی قوی تر می شود. گفته می شود که دوربین هواوی Mate 40 Pro با رزلوشن ۱۰۸ مگاپکسلی و لنز ۹ المانه ارایه خواهد شد. این یعنی یک پیشرفت قابل توجه و البته چند علامت سوال!

دوربین هواوی Mate 40 Pro

اگر همه چیز مطابق برنامه ریزی انجام شود، سری هواوی Mate 40 باید اوایل پاییز بازار را ببیند، اما این بدان معنی نیست که هنوز برای برخی از شایعات قوی، زود است و این یکی در مورد دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است.

طبق گفته افرادی که در زنجیره تأمین هواوی کار می کنند، یک دوربین جدید ۱۰۸ مگاپیکسلی با اپتیک تا حد زیادی بهبود یافته وجود دارد که گفته می شود در هواوی Mate 40 و Mate 40 Pro استفاده می شود. ما در حال صحبت کردن از لنزهای ۹ المانه، با فرم آزاد هستیم که به دلیل طرز تهیه لنز خود می توانند از تخریب تصویر و اعوجاج مراقبت کنند.

وضوح تصویر باید با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی نسبت به سایر حسگرهای استاندارد موجود در بازار یک ارتقاء بزرگ باشد. البته هنوز مشخص نیست که این حسگر تصویر ساخت چه شرکتی است. سونی در حال حاضر چنین حسگر تصویری ندارد و باید دید که آیا هواوی مشتری سامسونگ می شود یا خیر.

ترفندها و بهینه سازی های دیگری نیز به واحد دوربین اضافه خواهد شد اما اطلاعات در این زمینه کمیاب است. ما بیشتر تمایل به اعتقاد به گزارش جدید داریم زیرا این منبع یکی از منابع قابل اعتماد بازار است و ما قبلاً نیز از آن اخبار قابل اعتماد شنیده ایم.

دیروز در ترنجی خواندیم که هواوی میت ۴۰ با هدف فروش قابل توجه ارایه می شود. شاید حالا که گوگل پلی سرویس یک چالش برای فروش در بازار جهانی باشد، بد نباشد که یک دوربین بسیار وسوسه کننده ارایه کند.

البته می دانیم که کیفیت دوربین های موبایل پرچمدار هواوی عموما بسیار عالی و تقریبا غیرقابل رقابت است. باید دید که امسال چه اتفاقی می افتد. شما به این شایعه اعتقاد دارید؟

نوشته دوربین هواوی Mate 40 Pro با رزلوشن ۱۰۸ مگاپکسلی و لنز ۹ المانه ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.