نمایشگر گلکسی Tab S7 و گلکسی Tab S7 پلاس ۱۲۰ هرتز خواهد بود
1 min read

نمایشگر گلکسی Tab S7 و گلکسی Tab S7 پلاس ۱۲۰ هرتز خواهد بود

دیروز ما در ترنجی رندرهای قابل اعتماد گلکسی اس ۷ را برای شما منتشر کردیم. امروز جدیدترین شایعات به ما می گویند که نمایشگر گلکسی Tab S7 و گلکسی Tab S7 پلاس ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این یعنی اولین تبلت های سامسونگ با نمایشگر ۱۲۰ هرتز که از این نظر نسبت به اپل خیلی عقب‌تر است.

نمایشگر گلکسی Tab S7

گلکسی Tab S7 یک تبلت پرچمدار برای سامسونگ است. برخی شایعات به می گفت که مانند حذف نامگذاری گلکسی نوت ۶ و تغییر به گلکسی نوت ۷ برای همسان سازی نام‌گذرای خانواده گلکسی نوت و گلکسی اس، شاید سامسونگ تبلت آتی خود را گلکسی تب اس ۲۰ بنامد تا با خانواده های موبایل های گلکسی خودش یکسان شود اما گویا اینطور نیست.

به تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ سلام کنید

پس از گزارش گسترده درباره گلکسی تب اس ۷ ما جزئیات بیشتری را در مورد صفحه های پرچمدار آینده به دست آوردیم. با توجه به توییت منبع قابل اعتماد Ice Universe دو تبلت آینده خانواده گلکسی تب اس ۷ از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز بهره می برند.

با توجه به رکورد قبلی سامسونگ ما کاملاً مطمئن هستیم که صفحه نمایش Tab Tab S دارای پنل های AMOLED خواهد بود. این اصلا دور از انتظار نیست. اگر سامسونگ نمایشگر AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز در گلکسی تب اس ۷ استفاده کند، در نوع خود اولین است.

گلکسی تب اس ۷

طبق شایعه قبلی انتظار داریم که گلکسی تب S7 دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی است، در حالی که گلکسی تب S7 پلاس دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچ بزرگتر خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت های جدید پرچمدار سامسونگ هستید؟

نوشته نمایشگر گلکسی Tab S7 و گلکسی Tab S7 پلاس ۱۲۰ هرتز خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.