نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد
1 min read

نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد

صادقانه بگویم اگر اپل نمایشگر ۱۲۰ هرتز را به خانواده پرو آیفون ۱۲ اضافه نکند، بزرگترین اشتباه خود را کرده است. امروز در گزارشی خوشحال کننده و البته قابل انتظار گفته می شود که نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد. اپل پیش از این سال‌ها نمایشگر رفرش ریت بالا را روی آیپد پرو استفاده کرده بود.

نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای آیفون ۱۲ پرو

کمی قبل، شایعاتی مبنی بر اینکه سری آیفون ۱۲ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز استفاده نمی کنند وجود داشت. اما اکنون به نظر می رسد آیفون آینده از این ویژگی پشتیبانی می کند. بنیانگذار و مدیر عامل DSCCRoss آقای Ross Young لیستی از تلفن های هوشمند را نشان داد که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کنند.

این نشان می دهد که آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس از جمله آیفون هایی هستند که نمایشگر ۱۲۰ هرتز دارند. به عبارت دیگر، نسخه رده بالا آیفون ۲۰۲۰ جدید ممکن است از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. همچنین گزارش شده است که ضخامت بدنه از نسل قبلی کمتر است. حتی نسخه 6.7 اینچی نیز تنها 7.4 میلی متر است. همچنین تأیید شده است که هدست سیمی دیگر در بسته بندی ارایه نخواهد شد. ما منتظر هستیم که این دستگاه اوایل پاییز به بازار بیایند.

آیفون ۱۲ بدون هندزفری درون درون جعبه ارایه می شود

جدا از این، ما همچنین یک مدل جالب دیگر را در لیست مشاهده می کنیم. به نظر می رسد که هواوی Mate 40 هم از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند.

پیش از این، بسیاری از وبلاگ نویسان اعلام کرده اند که اپل تفاوت های آشکاری در نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز سری آیفون ۱۲ پرو دارد. بخش بازاریابی امیدوار است که این ویژگی امسال در دسترس باشد. اما بخش فنی معتقد بود که سری آیفون 12 پرو دوباره ارایه این ویژگی را به تعویق می اندازد. با این حال، خبر خوب این است که سرعت تازه سازی ۱۲۰ هرتز از دور اول آزمایش سخت افزاری اپل گذشت و در واقع امکان ارایه آن در سری آیفون ۱۲ پرو وجود دارد.

ضخامت و باتری آیفون ۱۲

شایان ذکر است، همانطور که منابع داخلی در گذشته فاش کرده بودند، امسال چهار مدل جدید از سری آیفون ۱۲ طرحی نازک و سبک را ارایه می کنند. همچنین، از آخرین اطلاعات ارائه شده توسط کانال های زنجیره تأمین، خط تولید سری آیفون ۱۲ بهتر از آیفون ۱۱ خواهد بود، این سری نازک تر است. حتی نسخه 6.7 اینچی ضخامت آن تنها 7.4 میلی متر است که حدود 10٪ نازک تر از آیفون 11 پرو 11 مکس 8.1 میلی متری است.

البته اثر جانبی بدنه نازک تر این است که عمر باتری ایده آل نخواهد بود. اگرچه سری آیفون ۱۲ از یک طراحی مادربرد پشته چند لایه جدید بهره می برد و ممکن است از این نظر ظرفیت باتری را افزایش دهد. طبق اطلاعات فاش شده توسط افراد آشنا با این موضوع، ظرفیت باتری دو مدل جدید سری آیفون 12 پرو از ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت تجاوز نخواهد کرد.

هندزفری درون جعبه وجود ندارد

در پاسخ به گزارش های قبلی مبنی بر اینکه آیفون جدید امسال هدفون های سیمی را به درون جعبه ارائه نمی دهد، Dan Ives تحلیلگر Wedbush Securities در آخرین گزارش تأیید کرد که این امر به اپل در افزایش فروش هدست AirPod کمک خواهد کرد. این میزان از ۶۵ میلیون واحد فروخته شده در سال گذشته به ۸۵ میلیون افزایش می یابد.

مهمتر از همه، این تحلیلگر همچنین گفت که مشکل زنجیره تأمین اپل ناشی از بیماری همه گیرشده کرونا حل شده است. آیفون جدید امسال در اوایل اکتبر منتشر می شود. این بدان معناست که اگر سری آیفون 12 پرو خیلی به تاخیر نیفتد.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ پرو هستید؟

نوشته نمایشگر ۱۲۰ هرتز برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.