آنر ۳۰ لایت با دایمنسیتی ۸۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز ارایه خواهد شد

به نظر می رسد که آنر قرار است یک دستگاه اقتصادی در خانواده Honor 30 ارایه کند که می تواند دستگاه جذابی باشد. شایعات به ما می گویند که آنر ۳۰ لایت (Honor 30 Lite) با دایمنسیتی ۸۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز ارایه خواهد شد. این یعنی پشتیبانی از 5G هم برای آن ممکن است. تنها چیزی که باقی می ماند قیمت است که آنر معمولا کارش را در این بخش خوب انجام می دهد.

آنر ۳۰ لایت

انتظار می رود آنر از نسخه جوانان یا همان یوث ادیشن Honor 30 حدودا دو هفته دیگر در چین رونمایی کند که احتمالاً به عنوان Honor 30 Lite به بازارهای جهانی خواهد رسید. هنوز هیچ صحبت رسمی از این شرکت در مورد Honor 30 Lite ارائه نشده است، اما به لطف منابع قابل اعتماد چینی، اکنون مشخصات کامل آن را داریم.

با توجه به شایعات آنر ۳۰ لایت با MediaTek MT6873 که به دایمنسیتی ۸۰۰ معروف است ارایه می شود. در نتیجه همانطور که بالاتر گفتیم دارای پشتیبانی 5G هم خواهد بود.

آنر 30 Lite دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتز با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل خواهد بودو برای سیستم عامل از اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI 10.1 را ارایه می کند.

چیپست 5G میان رده مدیاتک دایمنسیتی ۸۰۰

برای عکاسی Honor 30 Lite در مجموع چهار دوربین دارد. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین سه گانه در پشت مجموع این ۴ دوربین را تشکیل می دهند. در مجموعه دوربین عقب یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی به همراه ماژول های ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی متصل می شود که به ترتیب می توانند دوربین های زاویه دید عریض و ماکرو یا عمق سنج باشند.

این دستگاه از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که با قدرت ۲۲ وات (احتمالا ۲۲.۵ وات) شارژ می شود. این مشخصات ممکن است شما را به یاد هوایو Enjoy 20 Pro که چند روز پیش با مشخصات دقیقی لو رفت، با این تفاوت که تنها استثنا در این بین وزن است که ۱۹۲ گرم برای Honor 30 Lite حدود 10 گرم سنگین تر از Enjoy 20 Pro است.

نظر شما چیست؟ منتظر آنر ۳۰ لایت هستید؟

نوشته آنر ۳۰ لایت با دایمنسیتی ۸۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.