شارژر وان پلاس Nord احتمالا ۳۰ واتی خواهد بود

وان پلاس در ماه آوریل وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو را معرفی کرد، اما این دستگاه ها تنها تلفن های هوشمند امسال از این شرکت نیستند. البته، ما در مورد سری وان پلاس 8T که پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ این شرکت هستند، صحبت نمی کنیم. ما در مورد یک تلفن هوشمند میان رده جدید صحبت می کنیم. وان پلاس Nord می تواند میان رده این شرکت باشد که با قیمت حدود ۳۰۰ دلار عرضه شود. امروز می شنویم که شارژر وان پلاس Nord احتمالا ۳۰ واتی خواهد بود.

شارژر وان پلاس Nord

شارژر وان پلاس Nord

چند هفته پیش، مدیرعامل وان پلاس پیت لاو فاش کرد که این شرکت در تلاش است تا نماینده‌های خود را برای تلفن های هوشمند در رده های مختلف قیمتی، افزایش دهد. به عبارت دیگر، OnePlus می خواهد با یک تلفن هوشمند جدید میان رده، ماهیت ارزش گوشی های اقتصادی را نجات دهد. دستگاه آینده OnePlus Nord نامیده می شود.

ما از ابتدای سال شایعات در مورد گوشی میان رده OnePlus می شنویم. پیش از این، آن را OnePlus 8 Lite می نامیدند، سپس نام جدید OnePlus Z عنوان شده بود. حال، به نظر می رسد OnePlus Nord نام واقعی گوشی آینده خواهد بود. امروز این دستگاه توسط TUV Rheiland تاییدیه گرفته است. این گواهی پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی را نشان داد.

علاوه بر این، این دستگاه دارای شماره مدل AC2003 است و ظاهرا در طیف وسیعی از کشورها در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، این دستگاه همچنین مراحل صدور گواهینامه اداره استاندارد هندوستان (BIS) هند را طی کرده است. در آژانس نظارتی هند، این دستگاه دارای نام محصول AC2001 است.

منتظر وان پلاس Nord هستید؟

نوشته شارژر وان پلاس Nord احتمالا ۳۰ واتی خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.